Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Kom ikke og si at akademiet til United er noe dårligere enn Liverpool sitt :) Det er bare bull, og det vet du godt ErlendRU

 

Rooney er bedre enn to av deres spisser til sammen. Torres+Kuyt, da er dere kanskje på Rooney nivå :)

9419576[/snapback]

Jeg har da aldri sagt det heller? Jeg bare sikta til at String-Emil begynte og dra inn spillere som har vært på utlån og hele pakka. :) Men jeg håper virkelig ikke DU sier at Liverpools akademi er noe dårligere enn United sitt? ;)

 

Det siste du sier gidder jeg ikke å kommentere en gang, bare latterlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei nei og atter nei. Kan ikke sammenligne en lynhurtig målscorer spiss mot en hardtarbeidende spiss som til tider virker som han er allergisk mot nettmaskene

Akkurat som jeg skulle sagt det selv når det kommer til Torres vs Rooney. :)

 

Men diskusjonen er teit, kommer aldri til å komme frem til noe. De fleste mener at laget sitt har best ditt og datt, og da blir det slik. Eneste måte å få et skikkelig svar på problemstillingen er nok å vente til sesongen er slutt, gitt.

Lenke til kommentar
Bra Hyrlen og sammenligne benken til Liverpool med de som er så og si faste på United. ;) Med unntak av enkelte så klart.

 

"I forsvar vinner offensive United med glans".. Hææ? Omformuler please.

9418705[/snapback]

Vel,

 

Brown er ikke fest

Fletcher er langt i fra fast og har lang vei dit

Anderson er ikke fast

Nani er ikke fast

Tevez får vi se på nå som Rooney og Saha er tilbake

Saha samme som over, men av disse er nok faste

Carrick vet jeg ikke helt, rotasjon med Hargreaves og Scholes?

Giggs vil jeg se på som fast

 

Å si at Liverpool har sterkere stall enn oss blir tull. Vi har stallen fra ifjor, som vi vant PL med, i tillegg til 4 nye spillere av klasse i stallen. Ugresset er også borte.

9419791[/snapback]

 

Hvis du kaller Solskjær ugress, må ikke glemme at han scoret en del mål i fjor.

Lenke til kommentar
Sant så sant. Vi har fjorårets beste lag, pluss 4 forsterkninger.

Liverpool, som ikke var så gode i fjor, har fått inn en drøss med forsterkninger, og som kanskje kan matche United i år.

 

Det vil bli veldig morsomt og se fremover, hva som skjer med de forskjellige lagene osv :))

9419820[/snapback]

Jeg vet at Pool har forsterket seg ja, og de har klart seg bra de første 5 rundene. Men det betyr fortsatt ikke at Liverpool er et bedre lag enn United selvom de har fått en bedre start. De har fortsatt til gode å bevise at de klarer dette utover en hel sesong, og jeg har mine tvil. Men selvfølgelig, de kan overraske.

 

@Per-Stian: tenkte mer på Richardson, Smith og Heinze jeg da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg lurer virkelig på Chelsea i år. Arsenal også egentlig. Jeg var rimelig sikker på før sesongstart at United kom til å være den sterkeste kandidaten til gull (mitt syn er noe svekket) og sesongåpningen til Liverpool tyder på at vi også kommer til å være der oppe. Arsenal har også åpnet sterket, men jeg tør å påstå at de er temmelig ustabile - eller nærmere bestemt kommer til å bli det. Jeg håper at Chelsea ryker på en smell og det er jeg nok ikke alene om.

Lenke til kommentar
Jeg lurer virkelig på Chelsea i år. Arsenal også egentlig. Jeg var rimelig sikker på før sesongstart at United kom til å være den sterkeste kandidaten til gull (mitt syn er noe svekket) og sesongåpningen til Liverpool tyder på at vi også kommer til å være der oppe. Arsenal har også åpnet sterket, men jeg tør å påstå at de er temmelig ustabile - eller nærmere bestemt kommer til å bli det. Jeg håper at Chelsea ryker på en smell og det er jeg nok ikke alene om.

9419936[/snapback]

Problemet er at Chelsea ofte går på de "smellene". Men allikevel klarer de å smugle med seg 3 poeng enten ved selvmål, straffe eller deflection-skudd fra Fat Frank. Helst på overtid også.

Lenke til kommentar
Sant så sant. Vi har fjorårets beste lag, pluss 4 forsterkninger.

Liverpool, som ikke var så gode i fjor, har fått inn en drøss med forsterkninger, og som kanskje kan matche United i år.

 

Det vil bli veldig morsomt og se fremover, hva som skjer med de forskjellige lagene osv :))

9419820[/snapback]

Jeg vet at Pool har forsterket seg ja, og de har klart seg bra de første 5 rundene. Men det betyr fortsatt ikke at Liverpool er et bedre lag enn United selvom de har fått en bedre start. De har fortsatt til gode å bevise at de klarer dette utover en hel sesong, og jeg har mine tvil. Men selvfølgelig, de kan overraske.

 

@Per-Stian: tenkte mer på Richardson, Smith og Heinze jeg da.

9419929[/snapback]

 

Enig i at Heinze måtte gå, og Richardson måtte ha mer spilletid, men Smith er ett av de salgene jeg helst skulle sett aldri skjedde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Problemet er at Chelsea ofte går på de "smellene". Men allikevel klarer de å smugle med seg 3 poeng enten ved selvmål, straffe eller deflection-skudd fra Fat Frank. Helst på overtid også.

9419955[/snapback]

 

Så sant, så sant. Håper imidlertid at interne problemer og høy klysefaktor vil være avgjørende for Chelseas downfall i år.

Lenke til kommentar

Chelsea kan bare legge seg ja. Men frykter nok de mere enn Liverpool, likevel om Lpool har spilt mye bedre fotball enn hva Chelski har. Men med tanke på de siste åra i PL, kan jeg ikke helt se for meg Lpool vinne mange kamper på rad. Men dere har jo begynt bra.

 

banansplitt: jeg sier absolutt ikke at Lpool er et bedre lag enn United med tanke på seriestarten.

 

De beste vil seire til slutt, og det blir Man Utd :) hehe..

Lenke til kommentar
Sant så sant. Vi har fjorårets beste lag, pluss 4 forsterkninger.

Liverpool, som ikke var så gode i fjor, har fått inn en drøss med forsterkninger, og som kanskje kan matche United i år.

 

Det vil bli veldig morsomt og se fremover, hva som skjer med de forskjellige lagene osv :))

9419820[/snapback]

Jeg vet at Pool har forsterket seg ja, og de har klart seg bra de første 5 rundene. Men det betyr fortsatt ikke at Liverpool er et bedre lag enn United selvom de har fått en bedre start. De har fortsatt til gode å bevise at de klarer dette utover en hel sesong, og jeg har mine tvil. Men selvfølgelig, de kan overraske.

 

@Per-Stian: tenkte mer på Richardson, Smith og Heinze jeg da.

9419929[/snapback]

 

Enig i at Heinze måtte gå, og Richardson måtte ha mer spilletid, men Smith er ett av de salgene jeg helst skulle sett aldri skjedde.

9419958[/snapback]

Selvom jeg for en gangs skyld skulle jobbet hardt på en fotballbane, så er jeg United-materiale? Smith holder ikke høyt nok nivå, han jobber hardt ja, men det er ikke nok. Dessuten må han bare ha det gule kortet før kampen er ferdig, noe jeg blir så ekstremt forbanna av.

Lenke til kommentar
Bra Hyrlen og sammenligne benken til Liverpool med de som er så og si faste på United. ;) Med unntak av enkelte så klart.

 

"I forsvar vinner offensive United med glans".. Hææ? Omformuler please.

9418705[/snapback]

Jeg sammenlignet en eventuell benk mot en annen, men ikke alle har lurehua på seg. Eller at dere ikke vil akseptere hvor sugen benken egentlig er. Jeg glemte forøvrig Voronin og Crouch.

 

United er offensiv, men forsvaret holder fortsatt stand. ok?

 

Forøvrig Wh1te den poengskalaen faller jo totalt i fisk når du gir Giggs 7? Å Anderson en 6 etter 45min? Mens et like uskrevet blad som Leiva gir du 7?

 

Å din synsing er vel omtrent like verdiløs for meg som min er for deg. Dere flyger høyt om dagene, bare vent til den sedvanlige formsvikten deres setter inn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Forøvrig Wh1te den poengskalaen faller jo totalt i fisk når du gir Giggs 7? Å Anderson en 6 etter 45min? Mens et like uskrevet blad som Leiva gir du 7? 

9427760[/snapback]

 

Greit nok at du er United-fan, men enhver person med et snev av objektivitet vil si at Giggs har spilt under par i år og at Lucas har hatt bedre innhopp enn Anderson.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Forøvrig Wh1te den poengskalaen faller jo totalt i fisk når du gir Giggs 7? Å Anderson en 6 etter 45min? Mens et like uskrevet blad som Leiva gir du 7? 

9427760[/snapback]

 

Greit nok at du er United-fan, men enhver person med et snev av objektivitet vil si at Giggs har spilt under par i år og at Lucas har hatt bedre innhopp enn Anderson.

9427870[/snapback]

Så du tar utgangspunkt i 5 kamper for og dømme en spiller som har spilt i 17år?

 

Ja isåfall er jeg uenig med deg, Giggs skulle hatt max 5.

Lenke til kommentar
Ja isåfall er jeg uenig med deg, Giggs skulle hatt max 5.

9427915[/snapback]

 

Sympatikarakter siden dere suger sånn i år.

9428014[/snapback]

Vi suger og dere er verdens beste lag eller?

 

Noen som gidder å slenge opp en svær rød overskrift i Pool-tråden hvor det står "Det er kun spilt 5 serierunder" ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vi suger og dere er verdens beste lag eller?

 

Noen som gidder å slenge opp en svær rød overskrift i Pool-tråden hvor det står "Det er kun spilt 5 serierunder" ?

9428065[/snapback]

 

Herregud. Mr. Hypocrisy. Du har slengt mer dritt om United de første serierundene enn jeg har gjort det siste året. Du burde være den første som sier deg enig når jeg skriver at dere har sugd i år. Du har jo påpekt det en del ganger selv. Tragisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vil ikke si at Man Utd har sugd i år. For meg er "sugd" å spille ræva fotball i 90min.

9428619[/snapback]

 

Var egentlig mer ment som et 'vennlig stikk' til Hyrlen. Han takler sånt, noe visse andre ikke gjør. For all del, jeg har rost United i år, kanskje mer enn et par United-supportere. Det er ganske mange ampre diskusjoner som oppstår kun ut i fra meg og Hyrlens dialog i de forskjellige fantrådene. Litt morsomt egentlig.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Vil ikke si at Man Utd har sugd i år. For meg er "sugd" å spille ræva fotball i 90min.

9428619[/snapback]

Var egentlig mer ment som et 'vennlig stikk' til Hyrlen. Han takler sånt, noe visse andre ikke gjør.

9428734[/snapback]

Trokke du skal snakke om å takle andre supporteres utsagn. Tenker du var passe sinna noen innlegg opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...