Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
hva annet foreventer du av en *fotball-blind* manchester suporter

9418675[/snapback]

 

Han er en av de mindre fotballblinde supporterne. Derfor forventet jeg en bedre sammenligning. Men her dreit han seg litt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Liverpool FC:

 

José Reina 10/10

Charles Itandje

 

Steve Finnan 9/10

Sami Hyypiä 7/10

Daniel Agger 9/10

John Arne Riise 8/10

Alvaro Arbeloa 8/10

Jamie Carragher 10/10

Fabio Aurelio 7/10

 

Snitt: 8.28

 

Steven Gerrard 10/10

Yossi Benayoun 7/10

Harry Kewell 7/10

Xabi Alonso 9/10

Jermaine Pennant 9/10

Ryan Babel 8/10

Javier Mascherano 9/10

Lucas Leiva 7/10

Mohamed Sissoko 8/10

Sebastián Leto 6/10

 

Snitt: 8.0 (nykommere som Lucas og Leto trekker ned - 8.37 uten dem)

 

Dirk Kuyt 8/10

Peter Crouch 7/10

Fernando Torres 9/10

Andriy Voronin 8/10

 

Snitt: 8.0

 

Totalt: 8.09

 

Manchester United:

 

Edwin van der Sar 10/10

Tomasz Kuszczak

 

Gary Neville 9/10

Patrice Evra 9/10

Rio Ferdinand 10/10

Wes Brown 7/10

Nemanja Vidić 9/10

Mickaël Silvestre 7/10

 

Snitt: 8.5 (Sterkt forsvar)

 

Owen Hargreaves 8/10

Cristiano Ronaldo 10/10

Anderson 6/10

Ryan Giggs 7/10

Park Ji-Sung 6/10

Michael Carrick 9/10

Nani 8/10

Paul Scholes 9/10

John O'Shea 6/10

Darren Fletcher 6/10

Chris Eagles 7/10

 

Snitt: 7.45

 

Louis Saha 8/10

Wayne Rooney 10/10

Carlos Tévez 7/10

 

Snitt: 8.33

 

Totalt: 8.09

 

Samme totalsnitt, men vi har jevnere og bedre dekning.

Lenke til kommentar

Edit:

 

Wh1te, du sier at dere har bedre forsvar enn oss, men United hadde jo faktisk ligaens beste forsvar i fjor(jfr. differansen mellom mål inn/ut), og ettersom ingen av oss har forsterket bakover kan vi utmerket trekke slutningen at vi har bedre enn dere i år også :)

 

Når det gjelder midten er jeg enig i at det er jevnt, og jeg synes du kan bite i det sure eplet og innrømme at Hargreaves ikke var et tabbekjøp.

Foran har dere vært klart best hittil, får håpe for vår del at tingene bedrer seg, vi har latterlig dårlig dekning hvertfall.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Wh1te, du sier at dere har bedre forsvar enn oss, men United hadde jo faktisk ligaens beste forsvar i fjor(jfr. differansen mellom mål inn/ut), og ettersom ingen av oss har forsterket bakover kan vi utmerket trekke slutningen at vi har bedre enn dere i år også :)

9418961[/snapback]

 

Karaktermessig så har jeg jo rangert Uniteds forsvar over vårt, men jeg vil påstå at vi har bredere stall.

Lenke til kommentar
"I forsvar vinner offensive United med glans".. Hææ? Omformuler please.

9418705[/snapback]

 

I United så forsvarer bare forsvaret seg blabla, mens med Liverpool så forsvarer hele laget seg, blabla.. Liverpool spiller offensiv møkkafotball, blabla..

 

At spissene er førsteforsvarer med oss, og at alle jobber hjem betyr ikke at selve forsvaret vårt er så hakka mye dårligere enn Uniteds! Er godt på høyde med United sitt, og jeg vil si de er så og si jevngode.

Lenke til kommentar

Men, det har du ikke så mye belegg for å si før etter denne sesongen her. United sitt har faktisk klart å prestere supert en hel sesong, i motsetning til Liverpools. Jeg er derimot er enig i at bredden kanskje ikke er den helt store. Men nå må vi ikke glemme spillere som Pique (spilte fast i Spania forrige sesong) og Evans (viktig rolle i Sunderlands opprykk).

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men, det har du ikke så mye belegg for å si før etter denne sesongen her. United sitt har faktisk klart å prestere supert en hel sesong, i motsetning til Liverpools. Jeg er derimot er enig i at bredden kanskje ikke er den helt store. Men nå må vi ikke glemme spillere som Pique (spilte fast i Spania forrige sesong) og Evans (viktig rolle i Sunderlands opprykk).

9419185[/snapback]

 

Jeg uttaler meg bare på bakgrunn av papiret, egentlig. Vet også at United har flere spillere som jeg ikke nevnte, men disse kjenner jeg ikke til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vil si at forsvarene er jevngode, sentrale midtbanen er jevngod. United har bedre vinger, Liverpool har bedre spisser. :) Da går det opp i opp, og alle er venner. :p

9419453[/snapback]

 

Tja. United har veldig bra angrep og vi har også veldig gode vinger. United har Tevez og Rooney, begge er spillere som er bedre enn Kuyt. Vi har Babel og Pennant på vingene, som begge matcher for eksempel Nani på sitt beste.

Lenke til kommentar
Jeg vil si at forsvarene er jevngode, sentrale midtbanen er jevngod. United har bedre vinger, Liverpool har bedre spisser. :) Da går det opp i opp, og alle er venner. :p

9419453[/snapback]

 

Tja. United har veldig bra angrep og vi har også veldig gode vinger. United har Tevez og Rooney, begge er spillere som er bedre enn Kuyt. Vi har Babel og Pennant på vingene, som begge matcher for eksempel Nani på sitt beste.

9419499[/snapback]

Jaja, spissene til United er verdensklasse, det kan ikek diskuteres, men til nå har Torres & co. vært mye bedre, vi får se hvor lenge det varer. Jeg mener også Torres er bedre enn både Rooney og Tevez, men både Rooney og Tevez er egentlig bedre enn de andre spissene våre. Kuyt og Saha synes jeg stiller ganske likt egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg gir Owen 9/10, og Scholes 10/10 :)

 

Giggs skal iallefall ha 8, herre! Kan ikke samenligne han med Sissoko, som guller hver gang han gjør noe.

Mascherano fortjener ikke 9. 8 passer bedre. Han er ikke på Scholes nivå liksom..

 

Kom ikke og si at akademiet til United er noe dårligere enn Liverpool sitt :) Det er bare bull, og det vet du godt ErlendRU

Rooney er bedre enn to av deres spisser til sammen. Torres+Kuyt, da er dere kanskje på Rooney nivå :)

 

Now, hit me with som shit!

Endret av Blax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Giggs skal iallefall ha 8, herre! Kan ikke samenligne han med Sissoko, som guller hver gang han gjør noe.

 

Sissoko har spilt mye bedre enn Giggs i år. Å hevde noe annet er bare tull og tøys.

 

Mascherano fortjener ikke 9. 8 passer bedre. Han er ikke på Scholes nivå liksom..

 

Masch er grisegod. En av verdens mest taklingssterke spillere. Passer perfekt i PL. Jeg baserte karakterene på spillernes kvalitet akkurat nå, ikke for 5-10 år siden.

 

Rooney er bedre enn to av deres spisser til sammen. Torres+Kuyt, da er dere kanskje på Rooney nivå :)

 

Ja, du trodde vel.

 

Now, hit me with som shit!

9419576[/snapback]

 

Med et slikt utsagn er det tydelig at du kun er ute etter å provosere. Hva er poenget?

Lenke til kommentar
Jeg vil si at forsvarene er jevngode, sentrale midtbanen er jevngod. United har bedre vinger, Liverpool har bedre spisser. :) Da går det opp i opp, og alle er venner. :p

9419453[/snapback]

 

Kuyt og Saha synes jeg stiller ganske likt egentlig.

 

9419536[/snapback]

 

Nei nei og atter nei. Kan ikke sammenligne en lynhurtig målscorer spiss mot en hardtarbeidende spiss som til tider virker som han er allergisk mot nettmaskene :)

Lenke til kommentar
Bra Hyrlen og sammenligne benken til Liverpool med de som er så og si faste på United. ;) Med unntak av enkelte så klart.

 

"I forsvar vinner offensive United med glans".. Hææ? Omformuler please.

9418705[/snapback]

Vel,

 

Brown er ikke fest

Fletcher er langt i fra fast og har lang vei dit

Anderson er ikke fast

Nani er ikke fast

Tevez får vi se på nå som Rooney og Saha er tilbake

Saha samme som over, men av disse er nok faste

Carrick vet jeg ikke helt, rotasjon med Hargreaves og Scholes?

Giggs vil jeg se på som fast

 

Å si at Liverpool har sterkere stall enn oss blir tull. Vi har stallen fra ifjor, som vi vant PL med, i tillegg til 4 nye spillere av klasse i stallen. Ugresset er også borte.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...