Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 poeng opp, sesongstarten ser ikke SÅ dårlig ut lenger :D

9414293[/snapback]

5 poeng?

9415141[/snapback]

Ja jeg regner med at hvertfall en av Liverpool og Arsenal tar 3 poeng i sin hengekamp. Everton taper neste serierunde, så no problem der.

 

Men ser fortsatt på Chelsea som den største utfordreren. Så var jævlig deilig og se de tape idag. En annnen ting er at som spådd (fra BARE meg) så gjør Arsenal det foreløpig veldig bra.

Lenke til kommentar
Når spiller Pool og Arsenal hengekampene sine? Jeg hater en tabell hvor lagene ikke har spilt like mange kamper.

9415195[/snapback]

Kjenner jeg Fa rett får nok de den ganske flott plassert på en onsdag eller tirdag etter at de har hatt kamp på lørdag. Hadde det vært United eller Chelsea ville kampen blitt satt til Mandag etter kamp lørdag. Slår aldri feil.

Lenke til kommentar
5 poeng opp, sesongstarten ser ikke SÅ dårlig ut lenger :D

9414293[/snapback]

5 poeng?

9415141[/snapback]

Ja jeg regner med at hvertfall en av Liverpool og Arsenal tar 3 poeng i sin hengekamp. Everton taper neste serierunde, så no problem der.

 

Men ser fortsatt på Chelsea som den største utfordreren. Så var jævlig deilig og se de tape idag. En annnen ting er at som spådd (fra BARE meg) så gjør Arsenal det foreløpig veldig bra.

9415177[/snapback]

Ja da er jeg med. Skal ikke si noe om det du sier om utfordrere jeg. :)

 

Når spiller Pool og Arsenal hengekampene sine? Jeg hater en tabell hvor lagene ikke har spilt like mange kamper.

9415195[/snapback]

Er vel ikke bestemt enda.

Lenke til kommentar
Ja da er jeg med. Skal ikke si noe om det du sier om utfordrere jeg. :)

9415241[/snapback]

Ja for all del, dere har fått en god sesonginnledning. Men stallen er ikke sterk nok, å har fortsatt ikke nok rutine med og lede ligaen. Å så snart kampprogrammet tetner så skal du se at stabiliteten på lag med svakere staller faller bak.

Lenke til kommentar
Ja da er jeg med. Skal ikke si noe om det du sier om utfordrere jeg. :)

9415241[/snapback]

Ja for all del, dere har fått en god sesonginnledning. Men stallen er ikke sterk nok, å har fortsatt ikke nok rutine med og lede ligaen. Å så snart kampprogrammet tetner så skal du se at stabiliteten på lag med svakere staller faller bak.

9415310[/snapback]

Ikke sterk stall? Liverpool har så godt som dobbel dekning på alle plasser, og alle i stallen holder høy klasse. Jeg mener vi har den beste stallen på mange år nå, den eneste plassen det er litt tynt på er stopperne.

 

Ikke nok rutine? Hva slags rutine mener du man trenger utenom å vinne kamper da? Det er jo det det går på, vinne kamper.

Lenke til kommentar
Ikke sterk stall? Liverpool har så godt som dobbel dekning på alle plasser, og alle i stallen holder høy klasse. Jeg mener vi har den beste stallen på mange år nå, den eneste plassen det er litt tynt på er stopperne.

 

Ikke nok rutine? Hva slags rutine mener du man trenger utenom å vinne kamper da? Det er jo det det går på, vinne kamper.

9415333[/snapback]

Jeg mener at andrevalgene til Liverpool er for dårlige, ja stallen er betraktelig bedre enn ifjor. Men den mangler i mine øyne litt iforhold til de stallene Chelsea og United rår over, da spesielt Chelsea.

 

Å holde fokus opp over en hel sesong er ikke lett, spesielt når man leder ligaen. Spillere får lettere panikk når det butter imot enkelte kamper o.l. Dette er da velkjent, se på f.eks Arsenal når de har rotet seg vekk. Er vel derfor det som regel aldri er den som leder ved nyttår som vinner ligaen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja da er jeg med. Skal ikke si noe om det du sier om utfordrere jeg. :)

9415241[/snapback]

Ja for all del, dere har fått en god sesonginnledning. Men stallen er ikke sterk nok, å har fortsatt ikke nok rutine med og lede ligaen. Å så snart kampprogrammet tetner så skal du se at stabiliteten på lag med svakere staller faller bak.

9415310[/snapback]

 

Stallen vår er sterke enn United sin. Du kan ærlig talt ikke tro det du selv skriver der.

Lenke til kommentar
Kjenner jeg Fa rett får nok de den ganske flott plassert på en onsdag eller tirdag  etter at de har hatt kamp på lørdag. Hadde det vært United eller Chelsea ville kampen blitt satt til Mandag etter kamp lørdag.  Slår aldri feil.

9415222[/snapback]

Yep, dere blir alltid så fryktelig urettferdig behandla. :\\

Lenke til kommentar
Liverpools andre-lag spilte nå veldig bra sist Cl-kamp, og mot sunderland

9415588[/snapback]

Med unntak av Leto var det ingen andre? Sissoko og Masch spilte grunnet skader. Samme med Hyppia. Å Sunderland og Toulouse er ikke akkurat et godt mål.

 

Stallen vår er sterke enn United sin. Du kan ærlig talt ikke tro det du selv skriver der.

Aurelio, Hyypia, Riise, Sissoko, Aurelio og Kewell VS Brown, Fletcher, Anderson, Nani, Tevez, Saha, Carrick, Giggs.

 

okei...

 

På spisser og sentralt på midten er det ganske jevnt, på kantene er det stor forskjell. I forsvar vinner offensive United med glans.

 

Men vi får se når sesongen får rulle og gå litt, ifjor havnet dere 21 poeng bak og stabilitet var ikke akkurat et adjektiv jeg trekker frem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Stallen vår er sterke enn United sin. Du kan ærlig talt ikke tro det du selv skriver der.

Aurelio, Hyypia, Riise, Sissoko, Aurelio og Kewell VS Brown, Fletcher, Anderson, Nani, Tevez, Saha, Carrick, Giggs.

9416553[/snapback]

 

Det er vel ingen annen måte å svare på enn: HAHAHAHAHA, hva snakker du om? Den sammenligningen tok du rett ut av ræva.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Stallen vår er sterke enn United sin. Du kan ærlig talt ikke tro det du selv skriver der.

Aurelio, Hyypia, Riise, Sissoko, Aurelio og Kewell VS Brown, Fletcher, Anderson, Nani, Tevez, Saha, Carrick, Giggs.

9416553[/snapback]

 

Det er vel ingen annen måte å svare på enn: HAHAHAHAHA, hva snakker du om? Den sammenligningen tok du rett ut av ræva.

9418641[/snapback]

 

 

hva annet foreventer du av en *fotball-blind* manchester suporter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...