PSV Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Klappklapp, du har glemt Arsenal - Portsmouth i 2.september 2007 9365209[/snapback] Mulig den manglet på premierleague.com da jeg skrev det, eller så har jeg prestert å slette den - uansett så er den på plass nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Haha, det skjer ikke. 9363921[/snapback] http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156976 Say what? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Skjønner ikke helt hvorfor han vil ha Ronaldinho. Skal han spille fri rolle bak drogba da eller hvor trur dere han vil få plass på laget? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Latterlig og betale en milliard for han. Fallhøyden er stor, og det er jo begrenset hva EN fotballspiller kan bidra med. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Summen er jo helt latterlig høy. Ingen spiller som er verdt så mye. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Latterlig høy sum ja. Herregud. Tror uansett han kommer til å floppe om han kommer, tror ikke PL er ligaen for han. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Åja, når VG har sagt det kan det ikke være annet enn sant. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det er Daily mail som skriver dette. Å er som regel litt bak ryktene, spesielt når broren er observert å dette er bekreftet fra flere hold. I tillegg går ledelsen i Barca ut med en utalelse. Lenke til kommentar
Ziink Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er nok ikke umulig at Chelsea ønsker seg Ronaldinho, men å bla opp EN MILLIARD kroner for en spiller, det er rett og slett helt sinnsykt! Som om ikke fotballen er ødelagt nok allerede av alle pengene som er innblandet, så tar dette kaka! Selv om jeg ikke har noe tro på at dette skjer, vet man aldri med Chelsea, de har rett og slett for mye penger. Om de legger nok penger på bordet, hadde nok hvilken som helst fotballspiller sagt ja.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er nok ikke umulig at Chelsea ønsker seg Ronaldinho, men å bla opp EN MILLIARD kroner for en spiller, det er rett og slett helt sinnsykt! Som om ikke fotballen er ødelagt nok allerede av alle pengene som er innblandet, så tar dette kaka! Selv om jeg ikke har noe tro på at dette skjer, vet man aldri med Chelsea, de har rett og slett for mye penger. Om de legger nok penger på bordet, hadde nok hvilken som helst fotballspiller sagt ja.. 9375855[/snapback] Ikke Gerrard. 1mrd er bare sykt. Ingen fotballspiller er verdt så mye, og ingen fotballspiller kommer noen gang til og bli verdt så mye. Det er bare helt sinnsykt, og håper ikke det skjer. Da kommer jeg bare til å hate det kjøpelaget mer enn jeg allerede gjør. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 1mrd er bare sykt. Ingen fotballspiller er verdt så mye, og ingen fotballspiller kommer noen gang til og bli verdt så mye. Det er bare helt sinnsykt, og håper ikke det skjer. Da kommer jeg bare til å hate det kjøpelaget mer enn jeg allerede gjør. 9377238[/snapback] Hvis jeg skal nevne en så er det vel Beckham, men vi snakker jo ikke for fotballferdighetene hans men navnet og markedsverdien han har... Men skal man se fotballferdighetsmessig, så er det ingen og det vil heller aldri komme noen som er verdt så mye penger... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Man får noe å leve opp til når man er verdsatt til en milliard kroner Tenk på det presset da! Men jeg tror det er usannsynlig at Ronaldinho går til Chelski. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tviler jeg også sterkt på. Hva er vitsen i å bruke en milliard på en spiller uansett? Han kommer ikke til å gjøre den aller største forskjellen i Chealsea, de har allerede et meget solid lag. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tja, den største forskjellen vil nok være reklameinntekter, draktsalg etc. Markedsverdien på Ronaldinho er ekstremt høy. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 En milliard blir vel likevel litt drøyt. Hvor mye tjente Real Madrid på draktsalg og schiss på Beckham? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ingen anelse, men jeg antar det var en ganske så habil sum. Og det ble generert av en spiller som sportslig sett var over toppen. Jeg tror ikke Ronaldinho er over toppen. PS: Jeg mener naturligvis at en milliard er galskap. Han er maksimalt verdt halvparten. Chelsea trenger i mine øyne ingen nye spillere (selv om jeg hadde foretrukket Alves fremfor Beletti). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 En milliard blir vel likevel litt drøyt. Hvor mye tjente Real Madrid på draktsalg og schiss på Beckham? 9385723[/snapback] Nå er ikke jeg kjent for verdens beste hukommelse, men lurer ikke på om det var 4,5 milliarder jeg leste et eller annet sted... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Av en eller annen grunn tviler jeg litt på at Beckham alene slettet hele gjelden til Real Madrid. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 DurinVIII, jo det gjorde det.. Real Madrid tjente veldig godt på Beckham, pga hans navn i hele verden. Feks drakt Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Beckham slettet kanskje ikke hele gjelden til Real, men man skal ikke se bort i fra at de faktisk tjente så mye penger på han. En klubb som Real Madrid har jo enorme utgifter i løpet av hele året, så 4.5 milliarder er ikke nok til å slette gjelden og dekke alle utgiftene (spesielt i løpet av fire år). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå