Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok ikke umulig at Chelsea ønsker seg Ronaldinho, men å bla opp EN MILLIARD kroner for en spiller, det er rett og slett helt sinnsykt! Som om ikke fotballen er ødelagt nok allerede av alle pengene som er innblandet, så tar dette kaka! Selv om jeg ikke har noe tro på at dette skjer, vet man aldri med Chelsea, de har rett og slett for mye penger. Om de legger nok penger på bordet, hadde nok hvilken som helst fotballspiller sagt ja..

Lenke til kommentar
Er nok ikke umulig at Chelsea ønsker seg Ronaldinho, men å bla opp EN MILLIARD kroner for en spiller, det er rett og slett helt sinnsykt! Som om ikke fotballen er ødelagt nok allerede av alle pengene som er innblandet, så tar dette kaka! Selv om jeg ikke har noe tro på at dette skjer, vet man aldri med Chelsea, de har rett og slett for mye penger. Om de legger nok penger på bordet, hadde nok hvilken som helst fotballspiller sagt ja..

9375855[/snapback]

Ikke Gerrard. :)

 

 

1mrd er bare sykt. Ingen fotballspiller er verdt så mye, og ingen fotballspiller kommer noen gang til og bli verdt så mye. Det er bare helt sinnsykt, og håper ikke det skjer. Da kommer jeg bare til å hate det kjøpelaget mer enn jeg allerede gjør.

Lenke til kommentar
1mrd er bare sykt. Ingen fotballspiller er verdt så mye, og ingen fotballspiller kommer noen gang til og bli verdt så mye. Det er bare helt sinnsykt, og håper ikke det skjer. Da kommer jeg bare til å hate det kjøpelaget mer enn jeg allerede gjør.

9377238[/snapback]

 

Hvis jeg skal nevne en så er det vel Beckham, men vi snakker jo ikke for fotballferdighetene hans men navnet og markedsverdien han har...

 

Men skal man se fotballferdighetsmessig, så er det ingen og det vil heller aldri komme noen som er verdt så mye penger...

Lenke til kommentar

Ingen anelse, men jeg antar det var en ganske så habil sum. Og det ble generert av en spiller som sportslig sett var over toppen. Jeg tror ikke Ronaldinho er over toppen.

 

PS: Jeg mener naturligvis at en milliard er galskap. Han er maksimalt verdt halvparten.

 

Chelsea trenger i mine øyne ingen nye spillere (selv om jeg hadde foretrukket Alves fremfor Beletti).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...