Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chelsea vinner nok ikke klart mot Portsmouth, kan vel nesten gå så langt å si at det kommer litt ann på dommern hvor godt chelsea gjør det i den kampen. Men har trua, og håpet på at vi vinner hjemme ja, men ikke med stor margin.

 

Forøvrig mindre tru på ManU og Newcastle. Selv om det burde sett sånn ut, så har jo sesong starten vist seg å være litt vanskelig hvertfall for et av de lagene. Og Newcastle klarte jo desverre ikke Aston Villa på hjemmebane. Kanskje er Villa et bedre lag enn Middlesbrough, men i det siste har det ikke sett slik ut :/

Lenke til kommentar
Jeg tror også det blir vanskelig for City å slå Arsenal på Emirates..

Men på en annen side; man vet jo aldri med Arsenal :p De kan skape 20 målsjanser i en kamp uten å få utelling :p

9329055[/snapback]

Og de har en helvetes god keeper... :tease:

9329061[/snapback]

 

Det er jo Lehmann som avgjører kampene for Arsenal :D

Lenke til kommentar

Jeg òg skulle jeg gjerne sett han i helrødt, men når jeg tenker meg om, tror jeg ærlig talt at vi faktisk ikke trenger ham - ikke ennå, heller evt. når Carragher går ut på dato, noe som forhåpentligvis er lenge frem i tid! :)

 

Men uten tvil en klassespiller, vil ikke se han i Chelsea eller United!

Lenke til kommentar

Hahaha, ja, Richards er jo verdt £30M. :!:

 

Dette er helt sikkert bare tullete rykter, men prisene generelt på engelske spillere er så syke om dagen, og pengene rår så sterkt i fotballen, at det faktisk ikke skulle forundre meg om noen klubber, uten å nevne navn, byr så mye.

 

Richards er god og han blir nok stor, men litt bakkekontakt må man ha. Ser ham gjerne i Liverpool, men ikke til en pris over £15M.

Lenke til kommentar

RUNDE 4

Skuffelsen i runde 4: Reading, som visstnok skal ta poeng mot de ''rundt seg på tabellen'' og blir løpt i senk av Bolton. Newcastle, som ikke slår Middlesbrough.

Overraskelsen i runde 4: Bolton, som spiller god fotball mot Reading, og vinner 3-0. Portsmouth, som henger overraskende godt med på notene mot Chelsea. Manchester City og Kasper Schmeichel holder ut lenge mot Arsenal også.

________________________

 

Resultater fra 4.runde:

 

(2-2) (U) Middlesbrough - Newcastle

(1-0) (H) Manchester United - Tottenham

(0-2) (B) Sunderland - Liverpool

(2-1) (H) Aston Villa - Fulham

(3-0) (H) Bolton - Reading

(1-1) (U) West Ham - Wigan

(1-2) (B) Derby County - Birmingham

(1-0) (H) Arsenal - Manchester City

(1-0) (H) Chelsea - Portsmouth

(1-1) (U) Everton - Blackburn

________________________

 

Her er forøvrig tabellen etter at fjerde runde er gjennomspillt :

 

post-63678-1188151969_thumb.jpg

________________________

 

Min kommentar om runde 5:

 

Tottenham får sin andre seier for sesongen da de slår Fulham på bortebane. Middlesbrough spiller godt og slår Birmingham. Liverpool ruller over Derby og viser god angrepsfotball. Newcastle spiller også god fotball og knuser Wigan. Reading gjør som de sier og tar poeng mot lagene rundt seg, riktignok en knepen seier. Manchester United følger opp den gode kampen mot Tottenham med å slå Sunderland på Old Trafford. Tre oppgjør ender i poengdeling, der det mest spennende er Aston Villa - Chelsea på Villa Park, hvor bortelag sliter normalt sett. Arsenal viste fine takter mot Manchester City hjemme sist kamp, og tror de går av med nok en seier mot Portsmouth.

________________________

 

Tipper følgende:

 

1.september 2007:

(U) Bolton - Everton (1-1)

(B) Fulham - Tottenham (1-3)

(H) Middlesbrough - Birmingham (2-0)

(H) Liverpool - Derby County (5-0)

(H) Newcastle - Wigan Athletic (4-1)

(H) Reading - West Ham (1-0)

(H) Manchester United - Sunderland (2-0)

 

2.september 2007:

(H) Arsenal - Portsmouth (2-0)

(U) Blackburn - Manchester City (1-1)

(U) Aston Villa - Chelsea (2-2)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...