Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


kaaasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RUNDE 2

Noen fine rekorder ble satt selvfølgelig:

 

Flest røde kort i samme kamp: 2 (Manchester United - Portsmouth)

Antall utsatte kamper i samme runde: 3 (Se under)

________________________

 

Skuffelsen i runde 2: Manchester United gir bort poeng igjen mot svak motstand.

Overraskelsen i runde 2: Everton BANKER Spurs på White Hart Lane.

________________________

 

Resultater fra 2.runde:

 

(1-0) (H) Man City - Derby County

(1-1) (U) Portsmouth - Man Utd

(2-2) (U) Birmingham - Sunderland

(2-1) (H) Fulham - Bolton

(1-0) (H) Wigan Athletic - Middlesbrough

(1-2) (B) Reading - Chelsea

(1-3) (B) Tottenham - Everton

 

Newcastle - Arsenal (utsatt grunnet Arsenal's deltagelse i europacup, 2-0 borte mot Sparta Prague)

Blackburn - Aston Villa (utsatt grunnet Blackburn's deltagelse i europacup, 1-0 borte mot MyPa)

Liverpool - West Ham (utsatt grunnet Liverpool's deltagelse i europacup, 1-0 borte mot Toulouse)

________________________

 

Her er forøvrig tabellen etter at andre runde er gjennomspillt (bortsett fra de tre hengekampene som nevnt over) :

 

post-63678-1187301866_thumb.jpg

________________________

 

Min kommentar om runde 3:

 

Everton kommer til å slå Reading, det er jeg sikker på, tror også City trekker det lengstre strået mot ''storebror'' United i Manchester (desverre) siden de virker ett hakk hvassere i sesongstarten. Newcastle valser over Villa, og Liverpool banker Chelsea pga. mangel på sentrale spillere hos Chelsea. Sunderland vinner med mål fire minutter på overtid. Tottenham blir det vinn eller forsvinn, tross alt Derby..

________________________

 

Tipper følgende:

 

18.august 2007:

(U) Birmingham - West Ham (1-1)

(U) Fulham - Middlesbrough (2-2)

(H) Newcastle - Aston Villa (3-0)

(H) Portsmouth - Bolton (1-0)

(B) Reading - Everton (0-1)

(H) Tottenham - Derby (3-1)

(B) Wigan - Sunderland (0-1)

 

19.august 2007:

(H) Blackburn - Arsenal (2-1)

(H) Liverpool - Chelsea (2-0)

(H) Manchester City - Manchester United (3-2)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Heidundrende hurra for Canaldigital! Rulebritannia som mp3, takk meg for å ha sendt 20 henvendelser!

 

http://www.canalplus.no/misc/RuleBrit.mp3

9298128[/snapback]

Takk til deg, det er jo en flott versjon når sant skal sies. Savner bare at den varer lengre enn 30 sek... Jaja, kan ikke få både i pose og sekk...

 

Per Stian:

Hvor har du den tabellen fra? Litt gammeldags, men genial... Tar jeg feil hvis jeg gjetter Wikipedia?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

@TerjeRaymond: Ja, planlagde det, blir morro å se på slutten av sesongen hvem som ledet etter f.ex halvspilt, 10 kamper og 10 kamper før slutt.

 

@ErlendRU: Jeg prøver jo, bommet vel på samtlige kamper sist runde.

 

@SasaB : Den er fra wikipedia, og ja, den er genial ;)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Heidundrende hurra for Canaldigital! Rulebritannia som mp3, takk meg for å ha sendt 20 henvendelser!

 

http://www.canalplus.no/misc/RuleBrit.mp3

9298128[/snapback]

 

Du har ikke spurt om det gamle PL-theme da? Syns det var mye bedre enn det nye som har kommet i år... :(

9300805[/snapback]

Hvilket mener du? Men jeg kan godt ta saken.

9301170[/snapback]

 

Dette er jo den nye introlåta til Premier Leauge, den jeg er ute etter er den forrige, skjønner? :)

Lenke til kommentar

[synes at Pompey fortjente seieren i dag. At Bolten slipper inn 3 mål sier mer om forsvarspillet enn det gjør om kampen sett under ett. De hadde kansje ikke de feiteste målsjansene, men var delaktige i spillets gang og ga Portsmouth god motstand. Der det slipper hos Bolten er jo i bakre ledd, hvor posisjoneringsspillet ikke likner grisen. Så noen justeringer i bakerste ledd må til mot neste match.

 

Morosomt at Braathen slipper på ganske tidlig i matchen. Og til neste match håper jeg inderlig på at han får et par til touch på ballen. I dag var han på ballen en eller to ganger og det er for lite. Men man kan kansje ikke ha for stor forhåpninger til en nordmann på vei inn i engelsk fotball....

Lenke til kommentar

RUNDE 3

Skuffelsen i runde 3: Dommerene. De fleste vet hvorfor.

Overraskelsen i runde 3: Manchester City tar en seier mot Mancester United helt imot spillets gang. Wigan knuser Sunderland.

________________________

 

Resultater fra 3.runde:

 

(1-0) (H) Man City - Man Utd

(1-1) (U) Blackburn - Arsenal

(1-1) (U) Liverpool - Chelsea

(3-1) (H) Portsmouth - Bolton

(1-2) (B) Fulham - Middlesbrough

(3-0) (H) Wigan Athletic - Sunderland

(1-0) (H) Reading - Everton

(4-0) (H) Tottenham - Derby County

(0-1) (B) Birmingham - West Ham

(0-0) (U) Newcastle - Aston Villa

________________________

 

Her er forøvrig tabellen etter at tredje runde er gjennomspillt :

 

post-63678-1187629941_thumb.jpg

________________________

 

Min kommentar om runde 4:

 

Liverpool slår Sunderland etter vanlig prosedyre. Aston Villa slår Fulham. Reading fortsetter å spille godt, nå også mot ''svak'' mostand. Wigan slår dumpekandidat West Ham uten å imponere. Birmingham slår dumpekandidat Derby. Mancester City slår Arsenal uten å imponere noe særlig, men fortsetter å holde nullen. Chelsea ruller over Portsmouth. Everton og Blackburn spiller en jevn kamp som ender i uavgjort. Newcastle slår Middlesbrough etter å ha dominert hele kampen. Det løsner for Mancester United.

________________________

 

Tipper følgende:

 

25.august 2007:

(B) Sunderland - Liverpool (0-2)

(H) Aston Villa - Fulham (2-1)

(B) Bolton - Reading (0-2)

(B) West Ham - Wigan (0-1)

(B) Derby - Birmingham (1-3)

(B) Arsenal - Man City (0-1)

(H) Chelsea - Portsmouth (4-1)

(U) Everton - Blackburn (2-2)

 

26.august 2007:

(B) Middlesbrough - Newcastle (0-3)

(H) Man Utd - Tottenham (2-0)

Lenke til kommentar

Flott at du kommer med sånne innlegg, Per-Stian. Ser at du har troen på at City slår Arsenal på Emirates, er litt usikker der, men det er absolutt ikke umulig. Ellers ser jeg på Wigan borte mot West-Ham som en veldig spennende kamp, der jeg holder Wigan som en liten favoritt. En annen ting er at du tror at Chelsea banker Pompey med såpass klare sifre, det har jeg liten tro på. Men, blir en spennende runde! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...