Gå til innhold

Premier League 2007/2008 - IKKE "VGLIVE" HER!


kaaasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke lete det opp nå, men er det bekreftet altså? I så fall tror jeg det er en knalldeal for Chelsea. Alves er helt syk, selv om han kan være litt slurvete defensivt, men faen for en fyr offensivt. Synd at LFC aldri har kunne betale summen Sevilla krever for ham, men samtidig synes jeg prisen var riimelig stiv da. Men uansett, jeg er overbevist om at Chelsea har skaffet seg en stjernespiller i Alves. Dessverre.

Lenke til kommentar

Beklager å måtte skuffe alle andre, men Liverpool stikker av med tittelen iår. Jeg bare vet det.

 

For alle som sier "Ahh, Liverpool har jo vært i skyggen av Chelsea og Man Utd i mange år nå" er fordi Liverpool har tatt Champ.league altforr seriøst, og nå vet jo alle at de satser alt på PL.

 

Good luck alle sammen, la det bli en heidundrande sesong! :)

Lenke til kommentar
Liverpool hadde nok bladd opp prisen om amerikanerne hadde vært her for ett år siden. Men så vidt jeg veit har ikke Liverpool vært etter Alves i år. Greit for meg, tror som sagt ikke han passer i PL. Det måtte i så fall være som ren ving.

9282492[/snapback]

Og der har vi Benayon, Pennant, Babel og Kewell. Trenger ikke en femte ving... Pluss at Riise kan spille ving han også.

 

Ser at Aurelio er tilbake snart (19.08), håper han kommer tilbake i form, spilte sikkelig bra før han skadet seg... Så nå er det bare å vente og se om Heinze kommer...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Det føltes jammen godt når Drogba satte det andre målet til Chelsea :D

 

Btw, det gikk jo kjempebra med United idag også  :whistle:

9289266[/snapback]

 

United kjem sterkt tilbake..berre vent du :thumbup:

du trur sikkert chelski har vunne serien allerede, etter 2 svake kamp fra deira side

Endret av Sunhome20
Lenke til kommentar
Det føltes jammen godt når Drogba satte det andre målet til Chelsea :D

 

Btw, det gikk jo kjempebra med United idag også  :whistle:

9289266[/snapback]

 

United kjem sterkt tilbake..berre vent du :thumbup:

du trur sikkert chelski har vunne serien allerede, etter 2 svake kamp fra deira side

9290397[/snapback]

Haha, verste jeg har hørt! :tease: Chelsea har vel bevist alle sesongene under Mourinho at de kan vinne flere enn 2 kamper på rad :thumbup: Bare se på 2005/06 sesongen for eksempel, 9 strake seiere i åpningen av sesongen, ikke dårlig det..

 

Men, det spørs vel om vi vinner mot Lpool neste kampen da ettersom de er vanvittig sterke hjemme ..

 

Og btw: Det eneste som har vært direkte dårlig av Chelsea denne sesongen er førsteomgangen mot Reading...

Endret av TerjeRaymond
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...