Bamsebomsen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Problem: Kjøpte en DeathAdder for noen uker siden, jeg hadde litt problem med den forrige musen med at den hengte seg opp (freezet) noen ganger i måneden, dette skjedde bare i desktop, aldri i spill. Jeg innstalerte driveren som fulgte med musa og begynte å bruke den, det var da problemet virkelig begynte å tære på meg, freezingen oppsto flere ganger per dag, eneste måten å få musa tilbake igjen, utenom å vente lenge nok, var faktisk å trykke på hvilken som helst knapp på tastaturet. La merke til at bevegelsene jeg hadde gjort mens musa freezet ble lagret og utført etter jeg hadde berørt en knapp på tastaturet eller ventet lenge nok. Jeg oppdaterte driveren, ingen forskjell. Jeg innstalerte ny firmaware, ingen forskjell. Jeg har mistet alt håp, er ikke flink når det kommer til drivere, kan en gammel driver (fra den eldre musa) påvirke ned andre driveren? Er åpen for alle forslag, trenger hjelp, spesielt siden freezingen begynner å oppstå i ALLE spill, noobene fråtser over meg. Takk på forhånd, Torje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå