Goof Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Vedder på at de fleste av oss sitter foran PCen mange timer om dagen. Men hva gjør dere? Jeg: Spiller masse Sitter på HW.no og leser på forumet :wink: Ser masse på film Driver med litt videoredigering Litt web-design (Droppet og ha en poll siden de fleste gjør masse forskjellig og deg ville vært umulig og ha dekt alt) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg bruker pcen til dette: *Lese nyheter på internett *Henge på forumet her *IRCe *Brenne CDer *Drive med opptak i forhold til lydutstyret mitt *Høre på musikk *Produktivitet (jfr office, photshop osv) Spilling har jeg gått lei av, nå. Stress og mas. Har dessuten bare en P3-500 med 128sd og et råttent gfx kort, dessuten er ikke spilling helt min greie. Musikk, internett og fornuftige ting ma0 =) bfisk Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 mIRC forum.hardware.no forum.overklokking.no alle nettaviser spiller MOHAAs på nettet brenner cd-er følger med på "Din Trafikkmåler" <<- Damn Telenor!!! diverse surfing... Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 tja...skal vi se *henger på nettet *henger på irc *mail *msn messenger *spiller flight sim + noen andre av og til *tar opp ting fra tv *ser divx *ser dvd *bruker litt andre porgrammer av og til Lenke til kommentar
froebe Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 - Hardware.no - Alt annet om data på nettet - Spill - Nettaviser - Musikk Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Tja... 1.Musikk produksjon 2.Internett 3.Spill 4.DVD filmer 5.DivX filmer Lenke til kommentar
QTC Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Vedder på at de fleste av oss sitter foran PCen mange timer om dagen. Men hva gjør dere? Som man spør får man svar Ja jeg og Ona er blitt bestevenner i det siste Her ser dere hvorfor http://www.sexcams4free.com/camgirlslive/index.htm Ellers blir D musikklytting [MP3] og litt spilling [RTCW] Ja og litt surfing på nettet da [mest på hardware.no] Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Irc hw.no og forumet spiller ravenshield demoen på internett skolearbeid hører på musikk ser ducktales episoder og filmer det var vel egentlig det, flere ting kombineres ofte Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 - Programmering i C++ - WebDesign og scripting i PHP - Spilling - Leeching - Irc'e No mer.... nei.... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 for tiden: 1. Surre i forumet til HW 2. Spille Neverwinter Nigths 3. Høre på musikk 4. Spille Tony Hawks Pro Skater 3 5. lese nyheter på nettet. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 70% UT2003 NFSHP2 AOM Lokal Lan 20% C# .NET Java når skolen sier at ting skal leveres (liker ikke Java) SQL Linux mekking 10% Fylle opp cola glasset Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 * Sitter på irc * Web design * Leser lekser * Mail * Spiller (Warcraft 3, Battlefield, IL2, mm.) * Shopper av og til * Lese litt nyheter * Lese litt på diverse forum Sikkert en god del mere og Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - Lese nyheter i 7 forskjellige aviser inkludert HW.no - Lese tre forskjellige forums - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - Spise middag - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - WarCraft III - Lese nyheter og forum igjen. - Chatting over MSN og litt web-design hvis jeg føler for det. - WarCraft III - Sove (Ja, fremdeles foran PCen ) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 - Internett : Handle : Banktjenester : Forums : Surfing / Hente informasjon om spesifikke ting / lese nyheter på www : Laste ned musikk og software : Kommunisere med venner (irc, icq, email) - Spille - Produktivitet : Office : programmering : 3d modellering Det var vel det Lenke til kommentar
kalvesta Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 1. Tjener masse penger http://work-home-at.referralware.com http://permaworld.org/members/mdxkalvesta/index.shtml http://www.nobulldlc.com/affiliates/t.php?rid=4038 2. Spill 3. Videoredigering 4. Leser og holder meg oppdatert innen data hw og sw. mvh Kjell [email protected] Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 1. spille cs 2. være på IRC og MSN 3. Drikke Urge og Cola 4. Høre på musikk 5. surfe og være på hw.no 6. Spille Warcraft3 8) Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 *spiller (BF 1942 med Desert Combat mod) *3d studio max *i-nett (nyheter, downloads osv.) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 jeg hviler armen på daten jeg da Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg gjør lite på dataen... Har et gammelt fulltower jeg hviler bena på, samtidig som jeg chatter, leser nyheter, forum driver med ulovligheter etc. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå