DrPhlux Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvor finner jeg søknadspapirene? Tror dere kanskje Märta hører meg om jeg sender henne ett mentalt bilde av ett ferdig utfyllt søknadsskjema? Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 doh, alle søknader går gjennom samordnet engleopptak. Er det ikke Astarte skolen heter? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Her: innmelding (Hva er det hun tenker på? ) Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ingen vits å melde seg på. Alt er fullt! Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Her: innmelding (Hva er det hun tenker på? ) 9145873[/snapback] Ikke minst, hva er det folk som betaler tusenvis av kroner for å gå på denne "skolen" tenker på? /oppgitt... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Reklame pa hoyt niva. Hmm hvem i den kongelige familien skal kjope en nettside av meg mon tro? Kanskje jeg skal ga for noe eksotisk som Madeleine av Sverige feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå