sanyar Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har et abonnement fra 2 år tilbake hos netcom. Jeg har hatt en del problemer med at meldingene ikke kommer frem før noen timer etter at jeg har sendt dem, og når jeg prater i telefonen kutter den plutselig ut etter et kvarters tid. Jeg ringer nokså lite og sender primært meldinger. Jeg ønsker et abonnement, ikke kontantkort. Regningen min er vel på mellom 400-600kr. Noen som kan hjelpe meg med hvilket abonnement som er greit nå? Har forstått det slik at det er et kaos av forskjellige abonnementer... -Sanyar Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 LOL høres ut som reklamen til netcom det der ser mer ut som telefon problemer enn nettproblemer da. Ellers har Dinside en fin kalkulator på akkurat det der (eller var det et annet sted da?) Lenke til kommentar
sanyar Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har allerede testa den.. fant ut at det billigste til chess var anbefalt. Men dere har kanskje noen innvendinger? -sanyar Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg ville heller anbefalt kalkulatoren på telepriser.no. Her kan du bare sette deg ned med forrige måneds regning og skrive inn detaljene derfra, for så enkelt å kunne sammenligne tilbudene fra de forskjellige operatørene. Du kan også også være sikker på at prisene og abonnementene alltid er oppdatert med de ferskeste detaljene, siden operatørene er pliktige til å oppgi alle detaljer til Post og Teletilsynet - som driver Telepriser.no. Stort mer nøyaktig fastslåelse av hvilket abonnement som er det beste for deg får du vel ikke. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det er vel bare det at det står heller lite informasjon på regningen... Ingenting om når på døgnet du har ringt, eller hvilken operatør du har ringt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå