Glasscola2 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Joda, det er ikke lov. Men etter at min forrige acc. ble mod-killed ved en *merk* FEIL er jeg pissed off, og vil bli Assasin a.s.a.p. Noen som har en som virker eller evt. en torrent? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Broren min ble mod-killet da han var mye høyere rank, men da startet han bare en nye og solgte den da den kom til høy rank. NordicMafia er korrupt og de med mest makt i spillet som smisker med mods kan få alle modkilled, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) jeg har en... Spamming er vel det dette kalles :S Endret 24. juli 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Husker jeg spilte NM for leeenge siden. Innpå Sol.debatt har de en hel kategori for NM-diskusjon (99,99% er selging av booter) Eks: Selger NM-bot som funker!! gir deg 99 milliarder!! Send brukenavn og passord til meg og jeg skal sende deg den med en gang!!!!! 10 sekunder senere (svar fra samme person) JA DRIT BRA!!! DEN VIRKER!!! Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nordic var faen meg mye artigere før. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) NordicMafia er korrupt og de med mest makt i spillet som smisker med mods kan få alle modkilled, sånn er det bare. 9136410[/snapback] Enig. Styret er gjennomsyret av korrupsjon. Hvem lager "virusene" som herjer vilt der? Admin slik at man kan re-starte hele greie og dermed kan man håve inn flere penger. Det hele er en finansiellbasert-konspirasjon. Nm skulle ha vært lagt ned. Endret 24. juli 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det er ikkje lov å få hjelp til den slags på dette forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg