Gå til innhold

er Enchanted Arms noe bra?

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett på en kompis spille Enchanted Arms, men jeg kan ikke si at jeg ble noe særlig imponert over det jeg så. Det virket som et helt middelmådig japansk RPG spill, kanskje ikke fult det heller. Hadde jeg vært deg hadde jeg ventet.

Men 20$ er jo ikke mye uansett ... så du kan jo ta en sjanse :)

Lenke til kommentar

Kikket faktisk på det selv i går, men valgte å la det ligge. Det har jo fått helt allright kritikk. Husker ikke helt hvor jeg så det, men det var et snitt på rundt 7/10.

Det som var utslagsgivende til at jeg valgte å _ikke_ kjøpe det var påstanden i anmeldelsen om at spillet var helt OK, men at det gikk i glemmeboken med en gang du var ferdig med det. Har sett meg lei på slike spill, og vil heller ha spill jeg kan se tilbake på med gode minner :-)

Lenke til kommentar

Er mange timer med underholdning selv om temaet i rollespillet er til de grader ned mot tenårsingbarnslighet. Grafikken ser okei ut, ikke kanskje det aller peneste men brukanes. Dog har jeg bare prøvd 360 versjonen av spillet men jeg regner med att det ikke er de alt for store forandringene til PS3.

Til den prisen så ville jeg ha kjøpt det om jeg ikke hadde hatt det fra før av.

Lenke til kommentar

Var greit nok, tok meg ca 45. timer å spille igjennom det. :)

Hvis du ikke har noe imot veldig linær JRPG, så er det OK spill.

Voice-actingen var ikke grusom, men han ene karakteren er homse, og det er det noen som synes er morsomt, og andre synes det er utrolig irriterende.

Jeg syntes det var utrolig irriterende i starten, men det takket være endingen, så syntes jeg det var bare morsomt.

Lenke til kommentar
Enchanted arms er en FF rippoff egentlig. Nesten rundet det kan si at noen av bossene er latterlig vanskelige.

9137966[/snapback]

Syntes egentlig ikke at de var spesielt vanskelige, og da har jeg også tatt Omega som er den vanskeligste bossen ingame, man trenger å bygge opp karakterene skikkelig.

Lenke til kommentar
Enchanted arms er en FF rippoff egentlig. Nesten rundet det kan si at noen av bossene er latterlig vanskelige.

9137966[/snapback]

Syntes egentlig ikke at de var spesielt vanskelige, og da har jeg også tatt Omega som er den vanskeligste bossen ingame, man trenger å bygge opp karakterene skikkelig.

9139683[/snapback]

hehe dette er jo svaret for alle RPG spill.. uten karakterer som er grundig bygget, er det ikke rart spillet er vanskelig.

Lenke til kommentar
Bestilte Enchanted Arms i går jeg, og det er godt underveis nå. Kommer vel innen to dager tenker jeg. Håper det ikke er helt elendig hvertfall, hehe.

9145628[/snapback]

Neida, hvis du takler en del plagsomme karakterer og haugvis med random encounters så går det bra.

9145785[/snapback]

Ja, vi får se. Det kan godt hende at det blir spilt litt sporadisk. Det er jo greit å ha noen spill man kan spille når man kjeder seg med alle de andre.

Plagsomme karakterer skal nok gå fint :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...