indie Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Slutter jo aldri for godt, men det kan fort bli kjedelig om man gjør det for ofte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 I hvilken alder slutter man, tror dere? Når man ... Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Når man blir kjemisk kastrert. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kommer nok aldri til å slutte. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Aldri hørt om noen som har sluttet, har heller hørt om folk som aldri har gjort det, dette pågrunn av livsstil eller tro Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg kommer til å runke helt til jeg finner tak i noen som tar over jobben Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg kommer til å runke helt til jeg finner tak i noen som tar over jobben sant sant. . Når man begynner og ha sex med noen vil man ikke runke lenger ettersom man vil spare seg til de gangene man er sammen med partneren. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når man begynner og ha sex med noen vil man ikke runke lenger ettersom man vil spare seg til de gangene man er sammen med partneren. Det kommer jo veldig an på da. Er nok veldig, veldig mange som onanerer selvom de har en partner. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når man begynner og ha sex med noen vil man ikke runke lenger ettersom man vil spare seg til de gangene man er sammen med partneren. Det kommer jo veldig an på da. Er nok veldig, veldig mange som onanerer selvom de har en partner. er sikkert det og men det er også MANGE som slutter ide' men får en partner. . jeg kommer nok ikke til og slutte 100% men det vil minskte betraktelig. Kommer også ann på hvor ofte man har seg + fra pers til pers. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 er sikkert det og men det er også MANGE som slutter ide' men får en partner. .jeg kommer nok ikke til og slutte 100% men det vil minskte betraktelig. Kommer også ann på hvor ofte man har seg + fra pers til pers. Det kommer veldig an på hvor mye action man får ja. Men så lenge man ikke bor sammen så tviler jeg på at jagervanene blir forandret nevneverdig. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Veldig mange som blir impotent i ung alder på grunn av snusing eller røyking eller annet rusmisbruk og andre helseskader, og da må de jo slutte. Ifølge Wikipedia er snus er den vanligste ytre årsaken til impotens hos yngre menn, så husk det neste gang du ser noen som snuser eller røyker enten så er de impotent eller så blir de det snart Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Veldig mange som blir impotent i ung alder på grunn av snusing eller røyking eller annet rusmisbruk og andre helseskader, og da må de jo slutte. Ifølge Wikipedia er snus er den vanligste ytre årsaken til impotens hos yngre menn, så husk det neste gang du ser noen som snuser eller røyker enten så er de impotent eller så blir de det snart Faen! Har ikke merket noe da. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg har røyket i tredve år og kuken står! Kan det være en slags hjerneskade jeg har pådratt meg da som gjør at kuken agerer uavhengig av vettet og fysikken? Edit: Glemte å få med at jeg har slett ikke spart kroppen forøvrig ... Endret 9. juni 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg kommer til å runke helt til jeg finner tak i noen som tar over jobben sant sant. . Når man begynner og ha sex med noen vil man ikke runke lenger ettersom man vil spare seg til de gangene man er sammen med partneren. Den har jeg vanskelig for å tro på Sier ikke at alle runker selv om de er i et forhold, men jeg føler meg ikke som en utpreget kåt person, og må helt klart ty til hånda noen ganger, selv om jeg har meg med dama veldig regelmessig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg aner egentlig ikke. Jeg er ung, og vill. Jeg kommer ikke til å slutte med det første. Endret 9. juni 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Som de aller fleste her: Tror nok jeg kommer til å runke så lenge det er liv i høyrehånda. Når jeg ikke får den opp lengre, blir det nok en del risting likevel Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hehe. enig. Får daske med det man har. Og selv med dame så er en liten egojobb godt iblant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg