Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er det vanlig å slutte å ronke?

Sherra

Anbefalte innlegg

Onani er selvsagt svært naturlig, men jeg antar at mange gutter trapper kraftig ned på runkinga hvis de havner i et fast forhold med mye sex.

Utenom det ser jeg ingen hinder for at guttene skal få ronke til de stuper.

Hehe :D

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skulle hatt noen skikkelig oldiser her inne til å svare nå :p

Det spørs hva du mener med "oldiser". 44 oldis nok?

Har ikke slutta enda.

Men dama noen år tilbake sa jeg måtte slutte. Ikke hatt noe særlig dame siden da...

Lenke til kommentar
Jævlig bra å gjennopplive en gammal tråd. Kanskje vi alle skal begynne med å necropule gamle tråder?

Nei, la oss heller spamme dem ned med hvordan vi mener det er unødvendig å gjennopplive gamle tråder, istedet for å bare rapportere.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest Guest ("oldis 44")
Jævlig bra å gjennopplive en gammal tråd. Kanskje vi alle skal begynne med å necropule gamle tråder?

SORRRRY!!!!

Var ikke meningen å vekke en tråd som hadde dødd! Så ikke på datoen for siste innlegg.

Men min "tråd" dør ikke så lett selv om jeg burde latt være å engasjere meg.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se poenget med å slutte å runke. Hvis man gjør det riktig og går inn får å lære seg å holde tilbake utløsningen så kan man faktisk bli en bedre elsker av det, som jeg har hørt. Og det er jo sunt, det gjør at man slapper av. Sist og ikke minst, det er jævlig godt! :)

Man bør ta seg god tid og lære å kjenne sin egen kropp. Rett og slett kose med seg selv. Sånn 5-10 minutters runking er bare bortkastet! Men ikke la noen si til deg at du bør slutte å runke!

Lenke til kommentar
Det er nok vanlig å fortsette med så lenge man har lyst og evne - som selvsagt kan variere mye fra person til person. Noen er f.eks. seksuelt aktive til de dør som oldinger (80 år og mer). Andre kan miste lysten i overgangsalderen, når kjønnshormonene reduseres.

Jeg har ikke lyst til å slutte å onanere med det første. Ikke sex med andre heller. :)

Tror fortsatt det er liv i Hugh Hefner liksom...

Lenke til kommentar

SORRRRY!!!!

Var ikke meningen å vekke en tråd som hadde dødd! Så ikke på datoen for siste innlegg.

Men min "tråd" dør ikke så lett selv om jeg burde latt være å engasjere meg.

Ikke noe og si unnskyld for. Disse småkidsa blir så spinnville når de ser en tråd som blir gjennoppliva etter et halvt år. De er ikke helt riktige.

Så ingen prob i og ta First AID på denne tråden...

PS: Runker stadig vekk. 20år.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...