Varen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det probleet har jeg aldri hatt, og det skal et ekstremt trykk før en kondom sprekker. Så at de sprekker i hytt og pine tror jeg neppe Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kondom er et flott konsept, fordi det gir alle fri tilgang til sex uten bekymring for sykdom og barnebidrag. 9132906[/snapback] Hah, morsom? De sprikker jo i hytt og pine! Og da snakker man ikke safe sex 9134477[/snapback] Det blir ikke mitt problem, heldigvis. Finn rolls royce innen kondomer da. Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 - Strever med å holde tårnet fra og rase sammen med kondom - Stopper all blod gjennomstrømning - Kondom koster - Tar vekk halvparten av nytelsen - Drastisk mindre styr og faanskap senga uten - Har opplevd flere ganger at kondomen sprekker - Kondomer lukter noe jævli - Dama liker det ikke Hvorfor i huleste skal jeg bruke det? ( bruker det allikevel da ) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hva er forresten ons? 9135359[/snapback] One Night Stand, antar jeg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hadde jeg ikke kjent fyren så hadde jeg krevd at han brukte kondom. Uansett om jeg gikk på pillen eller ikke. På en fyr jeg ikke kjenner er det kondom, eller no hankey pankey Selv om det er kjipt med kondom. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg antar at kondom også er en løsning for de som har problemer med prematur ejakulering (eller bare for de som vil at moroa skal vare lenger). Moderne kondomer er dessuten fantastisk mye bedre enn det som var den første versjonen av kondomer: sammensnørte (grise-) tarmer. DET må ha vært en turnoff! Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) - Kondomer lukter noe jævli 9135286[/snapback] Det er ILLE. Halve huset kan jo lukte det.. Endret 24. juli 2007 av Marius E Lenke til kommentar
Volvo_240_R Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kondom er ubrukelig.. Funker ikke for alt i verden.. Mister nesten all følsen.. Er bare for å beskytte seg selv, men da er det nesten bedre a dama tar no dritt for å ikke bli gravis altså!.. Og har a kjønnsykdom, hva skal du skal du ha sex med hu for egentlig?.. Det var min mening om.. Kondemen Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 den sprekker my ass du skal være ganske uheldig hvis den sprekker Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg har uttalt meg tidligere om kondom. JEG HATER DEM, FAEN. 9131484[/snapback] eneig der ja. enten sprekker dem eller så er dem for stor/små. og så er det ikke noe nytelse med dem ;// haha. bra video SebastianKolbu. da jeg gikk i 9 klasse og en kompis av meg i 10'ende. etter gymmen. så sniffa han kondomer haha inn nesa ut munnen ekkelt. men vi filma det med mobilen hans. men vet ikke om han har videoen enda ;// en annen som gikk i 8 klassen(liten spinkel dom gutt) spydde pga han ble kvalm av å se på, mens vi andre bare lo. hjeaheah Use Condom ahhaehea <--- Beste jeg har sett til nå av "Condom Commercial" Endret 25. juli 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har uttalt meg tidligere om kondom. JEG HATER DEM, FAEN. 9131484[/snapback] eneig der ja. enten sprekker dem eller så er dem for stor/små. og så er det ikke noe nytelse med dem ;// haha. bra video SebastianKolbu. da jeg gikk i 9 klasse og en kompis av meg i 10'ende. etter gymmen. så sniffa han kondomer haha inn nesa ut munnen ekkelt. men vi filma det med mobilen hans. men vet ikke om han har videoen enda ;// en annen som gikk i 8 klassen(liten spinkel dom gutt) spydde pga han ble kvalm av å se på, mens vi andre bare lo. hjeaheah Use Condom 9143911[/snapback] hahahahahhaha. lættis den andre filmen der Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er jeg den eneste her som liker å ha sex med kondom? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er jeg den eneste her som liker å ha sex med kondom? 9144795[/snapback] Liker som i at du foretrekker/likestiller med utenom, eller bare at det fortsatt er godt til tross for? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Liker som i at du foretrekker/likestiller med utenom, eller bare at det fortsatt er godt til tross for? 9144799[/snapback] Fortsatt godt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, tror dere er av en ganske sjelden type, Nyhus. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 *** Telletråd. Stenges! *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg