Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bruker du kondomer på ons?


Sherra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kondom er et flott konsept, fordi det gir alle fri tilgang til sex uten bekymring for sykdom og barnebidrag.

9132906[/snapback]

 

Hah, morsom? De sprikker jo i hytt og pine! Og da snakker man ikke safe sex

9134477[/snapback]

Det blir ikke mitt problem, heldigvis. Finn rolls royce innen kondomer da.

Lenke til kommentar

- Strever med å holde tårnet fra og rase sammen med kondom

- Stopper all blod gjennomstrømning

- Kondom koster

- Tar vekk halvparten av nytelsen

- Drastisk mindre styr og faanskap senga uten

- Har opplevd flere ganger at kondomen sprekker

- Kondomer lukter noe jævli

- Dama liker det ikke

 

Hvorfor i huleste skal jeg bruke det? ( bruker det allikevel da :cry: )

Lenke til kommentar

Jeg antar at kondom også er en løsning for de som har problemer med prematur ejakulering (eller bare for de som vil at moroa skal vare lenger).

 

Moderne kondomer er dessuten fantastisk mye bedre enn det som var den første versjonen av kondomer: sammensnørte (grise-) tarmer. DET må ha vært en turnoff! :D

Lenke til kommentar

Kondom er ubrukelig.. Funker ikke for alt i verden.. Mister nesten all følsen.. Er bare for å beskytte seg selv, men da er det nesten bedre a dama tar no dritt for å ikke bli gravis altså!.. Og har a kjønnsykdom, hva skal du skal du ha sex med hu for egentlig?..

 

Det var min mening om.. Kondemen :p

Lenke til kommentar
Jeg har uttalt meg tidligere om kondom.

 

JEG HATER DEM, FAEN.

9131484[/snapback]

eneig der ja. enten sprekker dem eller så er dem for stor/små. og så er det ikke noe nytelse med dem ;//

 

haha. bra video SebastianKolbu.

 

da jeg gikk i 9 klasse og en kompis av meg i 10'ende. etter gymmen. så sniffa han kondomer :p

 

haha inn nesa ut munnen :p ekkelt. men vi filma det med mobilen hans. men vet ikke om han har videoen enda ;//

 

en annen som gikk i 8 klassen(liten spinkel dom gutt) spydde pga han ble kvalm av å se på, mens vi andre bare lo. hjeaheah :D

 

Use Condom

 

 

ahhaehea <--- Beste jeg har sett til nå av "Condom Commercial"

Endret av 1915
Lenke til kommentar
Jeg har uttalt meg tidligere om kondom.

 

JEG HATER DEM, FAEN.

9131484[/snapback]

eneig der ja. enten sprekker dem eller så er dem for stor/små. og så er det ikke noe nytelse med dem ;//

 

haha. bra video SebastianKolbu.

 

da jeg gikk i 9 klasse og en kompis av meg i 10'ende. etter gymmen. så sniffa han kondomer :p

 

haha inn nesa ut munnen :p ekkelt. men vi filma det med mobilen hans. men vet ikke om han har videoen enda ;//

 

en annen som gikk i 8 klassen(liten spinkel dom gutt) spydde pga han ble kvalm av å se på, mens vi andre bare lo. hjeaheah :D

 

Use Condom

 

9143911[/snapback]

 

hahahahahhaha. lættis den andre filmen der :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...