Frode_H Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har nettopp fått en LG 48/24/48-brenner som jeg kun får til å fungere som en vanlig CD-ROM foreløpig. Jeg finner den i Win-utforsker og kan lese innholdet på CD'er som den inneholder, men brennerprogrammet mitt (NTI CD-Maker 2000 Plus) finner den bare som source og ikke som target og jeg får jo derfor ikke brent til den. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Prøv med et annet brenne program..... :o Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 kanskje ikke det er en brenner, kanskje du har blitt lurt? Lenke til kommentar
Frode_H Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Det ER en brenner :wink: Prøvde med Nero og da fungerte det perfekt. 8) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Går god for den, B|Real Nero eier! bfisk Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Går god for den, B|Real Nero eier! Syns de er bra begge brenne programmene eg. Til saken, har du hentet ned en nyere versjon av NTI CD-Maker 2000 Plus. Du finner den her: http://www.nticdmaker.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå