Gå til innhold

Trenger hjelp angående brukerkonto på XP

Anbefalte innlegg

For noen dager siden så fikk jeg tilsendt min pc i deler. Satte den sammen, fyrte den opp, og alt funket bra. På min pc så hadde jeg satt passord så ingen kunne logge seg på og røre. Så, jeg satte sammen pcen, tastet inn passord og vips så var jeg inne på XP. Deretter lagde jeg en annen konto, en som skal være til min kjæreste. Da det var gjort så prøvde jeg å se om det funket og det gjorde det. Slo deretter av pcen. Dagen etter så slå jeg på pcen. Da kom jeg rett inn på XP med kjærestens konto, min eller den originale eller hva man skal kalle det var borte. Hva kan ha skjedd? Hvordan kommer jeg tilbake til min? Har prøvd safe mode, men kommer ikke inn på safe mode fordi tastaturet plutselig slutter å virke når jeg kommer på den menyen hvor jeg kan velge safe mode. Har forresten XP 64bit versjon. Har det noe å si?

Håper dere har noen tips som jeg kan prøve. Har nemlig bilder og andre greier på desktop som jeg ikke finner igjen når jeg bruker min kjæres brukerkonto.

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var vel ikke administrator kontoen du brukte? Den kommer ikke opp som valg etter å ha lagd en annen konto. Hvis du skal inn på administrator etter å ha lagd andre kontoer må du skru av fast user switching, evt. trykke ctrl+alt+del to ganger der du velger konto

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...