boblikof Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg lurer på hva hun har puttet i rullingsen siden hun kan snakke med engler... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kan man ikke la den dama være i fred. Er ikke måte på hvor mye man skal trykke ned folk som ikke er som alle andre. Hva så om hun snakker med hester, engler og det som værre er. Hvis hun tror på det, så la henne få lov til det da. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fullstendig enig DaWiEn. Selv om hun er kongelig, må hun da få lov til å få leve til liv uten at alle og enhver skal blande seg opp i altmulig. Dog er det kanskje litt dumt av henne å gå ut på denne måten med dette da. Det var jo dømt til å bli diskusjoner i hytt og pine av det, noe hun er nødt til å ha visst på forhånd. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Selv om hun er kongelig, må hun da få lov til å få leve til liv uten at alle og enhver skal blande seg opp i altmulig. 9139003[/snapback] Nei, det er nettop det de ikke kan. Kongehuset skal være kongelige, det er på tide at oppfører seg kongelige. Det hele gikk til helvete med Sonja. En kronprins, som gifter seg med en vanlig borgerlig? Hva er vitsen med en kongefamilie da? Saken blir ikke bedre når en eksperimental kjerring uten sans for estikk og klessans kommer, eller en luguben servitør. Healing funker? Ikke få meg til å le. Placebo? Eneste placebo funker til, er når du har en gjeng med unger i bilen, som gråter av kvalme,- Gi de en sukkerpille og du har fred. Homøterapi? Det funket ikke akkurat for nabokjerringen med brystkreft. "Ååh, det går så bra så. Jada, jeg har akkurat begynt med en vidunderlig homøterapikur fra Sverige, så jeg er nok frisk in no time!" Guess what? She kroaked. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ser ut til at Mette Marit har tatt opp igjen dop og rave parties. Martha fikk være med Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg merker at jeg fikk et lite minisjokk i går når jeg leste dette. "Hæ?!" var det eneste som gikk gjennom hodet mitt. Helt surrealistisk at hun skulle komme ut av skapet, for å si det slik, med noe sånt. Jeg hadde et helt annet bilde av henne i alle fall. Hun får gjøre det hun vil med sitt liv, men jeg er skuffa og reagerte bare negativt. Min inntrykk er helt ødelagt. <ot>Kanskje Ari skal kurere psoriasis med "Stemt S-terapi"?</ot> Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Utrolig hvor fort man kan miste respekten for en person. Og på VG er det nå en "synsk" person som svarer på spørsmål. Har latterlige bortforklaringer på det meste. Sende selv inn spørsmål om Randis milliongreie. Blir spennende å se om jeg får svar :!: Lenke til kommentar
starks Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) selvfølgelig skal ikke kongelig oppføre seg som vanlige folk, og selvfølgelig må de etterleve strengere krav fra samfunnet. kongefamilien har en viktig rolle i å representere norge og norske verdier ovenfor verden, og de senere årene har de vel mest fått andre til å le av oss i norge. de som hevder at kongelige er akkurat som vanlige folk må ha misforstått monarkiet.. å tjene penger på å liksom lære mennesker å kommunisere med engler burde være under en prinsesses verdighet, å gå ut i media på denne måten vitner om dårlig vurderingsevne i forhold til egen person og familiens posisjon. fatter ikke at slotten kan tillate dette, viser vel kanskje at monarkiet har utspilt sin rolle. De er jo en gjeng ex-knarkiser og klarsynte nå - og dem passer vel bedre i TVN enn som norges ansikter utad.. Endret 25. juli 2007 av starks Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det er desverre ikke noe annerledes rundt omkring i resten av verden heller. England anyone? Det viser vel bare det at monarkiet har passert sin tid. Vi trenger dem ikke lenger. Jeg klarer meg fint uten det norske kongehuset ettersom jeg ikke leser se og hør. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Placebo-effekten er svært begrenset. Når Homøopati fungerer så er det stort sett fordi sykdommen eller lidelsen går over av seg selv, eller tradisjonell skolemedisin setter inn og fungerer. I de fleste tilfeller fungerer det ikke i det hele tatt. EDIT: I medisinsk forskning så gir man gjerne en gruppe pasienter placebo-medisin(sukkerpiller), man forventer da at denne gruppen ikke vil ha noen effekt av medisinene mens gruppen som får ekte medisin vil ha en betydelig effekt i forhold til gruppa som får sukkerpiller. Endret 25. juli 2007 av olsen Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Visste det var noe galt med hun, siden hun har giftet seg meg ari behn.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Syns det er et fantastisk tiltak for de tafatte folkene uten selvtillitt og manisk depressive. Etter dette kurset så ender de opp med å ha splitta personlighet i tillegg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Dette synes jeg var stilig og modigt(?) av prinsessen. Lenke til kommentar
andir Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Märtha Louise er en representant fra helvete, skal vi tro på godhjerta TV-pastorer. Vil den folkekjære eventyrprinsessen ende opp i helvete når døden finner henne? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Personlig ser jeg på det som mer urovekkende at 40% av de spurte i en spørreundersøkelse VG hadde tror på martha, enn marthas uttalelser i seg selv. Det er lite gunstig med en (for) irrasjonell befolkning. AtW Endret 25. juli 2007 av ATWindsor Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Märtha Louise er en representant fra helvete, skal vi tro på godhjerta TV-pastorer. Vil den folkekjære eventyrprinsessen ende opp i helvete når døden finner henne? 9140231[/snapback] Vil denne karen få bot etter å ha sagt noe slikt mot en av kongefamiliens medlemmer? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Utrolig hvor fort man kan miste respekten for en person. Og på VG er det nå en "synsk" person som svarer på spørsmål. Har latterlige bortforklaringer på det meste. Sende selv inn spørsmål om Randis milliongreie. Blir spennende å se om jeg får svar :!: 9139572[/snapback] Du fikk svar. Hun kunne ikke bruke "evnene" sine til egen vinning (Men å ta klekkelig betalt for "tjenestene, nei det var visst noe annet). Hun påstod også at synske leverte etterprøvbare utsagn, men nevnte ikke at man ofte har sjekket opp disse i ettertid og at de ekstremt sjeldent slår til. Søk etter Sylvia Browne, hun er en av USAs mest kjente synske, og hun driter seg ut gang på gang på gang, men de som vil tro ser tydeligvis bort fra det... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 TV-Pastor melder seg på i debatten. Ikke rart det er krig i verden. Jeg synes forøvrig at nyheten er uheldig for kongehuset, men hvor mye verre kunne det bli egentlig? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg synes hun burde holde seg unna det hvite pulveret til Ari... Lenke til kommentar
psyches Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Snart kommer vel den godeste Ari med en bok med navn "Synsk som Faen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå