lain Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Så at kongefamilien tror på gud er ok, men at ho mener ho har kontakt med engler, det er galskap? Fin dobbeltmoral her til lands. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Så at kongefamilien tror på gud er ok, men at ho mener ho har kontakt med engler, det er galskap? 9295734[/snapback] Jeg synes nå begge deler er galskap, men i det minste har ikke resten av kongefamilien startet en skole som lover deltakerne kontakt overnaturlige entiteter. Tro på den kristne gud er jo også en tanke mer konvensjonelt, især ettersom det fremdeles ikke er blitt innført en separasjon av stat (og derav monarkiet) og krike her i Norge, og er således mer viden akseptert. Denslags er også mer representativt for det norske folk. Har hun høstet for mye kritikk for sine handlinger? Kanskje, men som kjendis er slikt vanskelig å unngå. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kongefamilien har rett og slett blitt en klovnefamilie...De er latterlige hele gjengen... :!: Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Så at kongefamilien tror på gud er ok, men at ho mener ho har kontakt med engler, det er galskap? Fin dobbeltmoral her til lands. 9295734[/snapback] Nå tar jo også penger for dette Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Folk betaler jo for så mye rart til kirken også, selv om det meste går under vimpelen "donasjoner. Jeg bare setter spørsmålstegn ved at så mange latterligjør det at hun mener hun har hatt kontakt med engler, når de selv mener de er kristne og tror på gud, engler og den store eventyrboka, også kjent som bibelen. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du har et godt poeng der Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg bare setter spørsmålstegn ved at så mange latterligjør det at hun mener hun har hatt kontakt med engler, når de selv mener de er kristne og tror på gud, engler og den store eventyrboka, også kjent som bibelen. 9296618[/snapback] Problemet de fleste har er nok ikke hva hun tror på, men at hun utnytter sin posisjon til å svindle mennesker. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Ventet i spenning på at noen skulle annonsere Elvis-skolens åpningsdato i disse dager, jeg, men den gang ei. Endret 16. august 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Car0linee Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Mot falske menneskebud16 La da ingen dømme dere når det gjelder mat og drikke, høytider, nymånedag eller sabbat. 17 Dette er bare skyggen av det som skulle komme, men kroppen tilhører Kristus. 18 La ikke dem som vil drive med selvfornektelse og engledyrkelse, røve seierskransen fra dere. De går helt opp i sine syner, og uten grunn skryter de av tanker som kommer fra deres eget kjøtt og blod, 19 og holder ikke fast på ham som er hodet. Men ut fra ham vokser hele kroppen og blir støttet og holdt sammen av sine ledd og bånd. Da vokser den slik Gud vil. 20 Når dere med Kristus døde bort fra grunnkreftene i verden, hvordan kan dere da leve som i verden og rette dere etter slike bud som 21 «ta ikke», «smak ikke», «rør ikke»? 22 De gjelder jo ting som er ment til å brukes og forgå. Alt dette er bare menneskers bud og lærdommer. 23 Slikt har riktig nok ord på seg for å være visdom, både den selvgjorte fromheten, selvfornektelsen og mishandlingen av kroppen. Men det har ingen verdi, det tjener bare til å gjøre vårt kjøtt og blod tilfreds. 9268457[/snapback] Jahaa...for min del er dette du siterer det falske. Er det ikke mulig å komme med andre innslag, enn å lire av seg utsagn,sitater fra bibelen? 9268805[/snapback] Svarer ikke idioter! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Svarer ikke idioter! 9299060[/snapback] Jeg tror du bør ta en titt på retningslinjene for dette forumet. Dersom du ikke har noe konstruktivt å tilføye, foreslår jeg likegreit du unnlater å svare i det hele tatt. Lenke til kommentar
Car0linee Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jahaa...for min del er dette du siterer det falske. Er det ikke mulig å komme med andre innslag, enn å lire av seg utsagn,sitater fra bibelen? Nei.. sarer med samme mynt! Jeg mener at bibelen ikke er falsk og det vet han... Derfor! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Nei.. sarer med samme mynt! Jeg mener at bibelen ikke er falsk og det vet han... Derfor! 9299080[/snapback] Ja, og sånn kan dere jo holde på. For oss vanlige dødelige må vi faktisk begrunne våre meninger med logisk argumentasjon og beviser/observasjon, og ikke ta utgangspunkt i noe som fornekter sistnevnte. En kan vel like så greit sitere The Gospel of The Flying Spaghetti Monster som bibelen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvem prater vel ikke med engler når man har blitt gal? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Martha er nok psykotisk. Det er veldig vanskelig å oppdage dem, men jeg har en anelse innerst inne om at hun er det. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Så at kongefamilien tror på gud er ok, men at ho mener ho har kontakt med engler, det er galskap? Begge deler er tåpelig, men forskjellen er at kongefamilien ikke tar betalt for å spre sin religion, men Märtha danner på en måte sin egen "kirke" der hun tar betalt for at folk skal få være med. Hadde ikke Märtha gjort noen stor sak ut av idiotien sin hadde ingen reagert. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Svarer ikke idioter! 9299060[/snapback] Hmm, jeg hadde en mening, og spurte deg om et spørsmål, er jeg en idiot da ? Jeg kan forsikre deg om at det motsatte er tilfellet Jeg setter pris på personers egne meninger, framfor å bare lire av seg en haug med bibelsitater, som for meg er intetsigende og meningsløst. Kom med noe fornuftig. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hun fikk sjenket de almektige kreftene sine fra blåhvalen RUD. Mer om blåhvalismen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816838 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå