Lafs Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Synsk, Medium, overtro, og overnaturlige krefter, åssen kan folk tro på sånt? jeg skjønner det ikke. Det er så patetisk hva folk finner på. Det har ALDRIG vært bevist på noen som helst måte vitenskapelig for et panel med seriøse forskere, fordi det ikke finnes, og aldri vil finnes. Skjønner ikke at det blir diskutert engang.. ettersom man er helt klart en total idiot for å i det hele tatt tro at noe sånt har eksistert. No offence egentlig, blir bare forbanna når jeg leser om hva folk tror. Endret 9. august 2007 av Lafs Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er du ikke alene om. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Først og fremst; Om man hadde vært i stand til dette så SELGER man det IKKE. I såfall burde man gi det bort om man påstår å være kristen (men man kan ikke gi det bort 'schø'(trønderdialekt)). For å være ærlig tror jeg ikke de "kongelige" har nok action i fritiden, kanskje de får for lite penger og dikter opp en vill historie. Og jeg som kristen synes at dette er pisspreik. Et menneske kan ikke lære andre mennesker å gjøre noe i denne grad. Helbredelsen kommer fra Den Hellige Ånd, ikke mennesket. Jeg har hatt trøbbel med tranngsynte folk her på forumet, så om de skulle lete etter en unskyldning for å henge meg ut, får jeg bare skylde på at det jeg sier her er for at jeg er kritisk som person: Märtha burde vært hengt og fått hodet satt på stake! For så vidt er det nok av grunner å gjøre det med meg og, men igjen så kommer jeg ikke med blasfemiske utsagn. Takk for meg. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Først og fremst; Om man hadde vært i stand til dette så SELGER man det IKKE.I såfall burde man gi det bort om man påstår å være kristen (men man kan ikke gi det bort 'schø'(trønderdialekt)). For å være ærlig tror jeg ikke de "kongelige" har nok action i fritiden, kanskje de får for lite penger og dikter opp en vill historie. Og jeg som kristen synes at dette er pisspreik. Et menneske kan ikke lære andre mennesker å gjøre noe i denne grad. Helbredelsen kommer fra Den Hellige Ånd, ikke mennesket. Jeg har hatt trøbbel med tranngsynte folk her på forumet, så om de skulle lete etter en unskyldning for å henge meg ut, får jeg bare skylde på at det jeg sier her er for at jeg er kritisk som person: Märtha burde vært hengt og fått hodet satt på stake! For så vidt er det nok av grunner å gjøre det med meg og, men igjen så kommer jeg ikke med blasfemiske utsagn. Takk for meg. 9258770[/snapback] Den hellige ånd? Hvordan kan alle fra alle religioner helbrede da? Åja -- Når 1000 mennesker fra østen mener at deres hinduistiske helbreder har helbredet dem for kreft og pest og kolera og HIV -- så er det bare tull, mens når 1000 mennesker fra europa påstår at de har blitt helbredet for det samme, alle uten legeattest som bekrefter diagnosen, så er det den hellige ånd? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Først og fremst; Om man hadde vært i stand til dette så SELGER man det IKKE.I såfall burde man gi det bort om man påstår å være kristen (men man kan ikke gi det bort 'schø'(trønderdialekt)). For å være ærlig tror jeg ikke de "kongelige" har nok action i fritiden, kanskje de får for lite penger og dikter opp en vill historie. Og jeg som kristen synes at dette er pisspreik. Et menneske kan ikke lære andre mennesker å gjøre noe i denne grad. Helbredelsen kommer fra Den Hellige Ånd, ikke mennesket. Jeg har hatt trøbbel med tranngsynte folk her på forumet, så om de skulle lete etter en unskyldning for å henge meg ut, får jeg bare skylde på at det jeg sier her er for at jeg er kritisk som person: Märtha burde vært hengt og fått hodet satt på stake! For så vidt er det nok av grunner å gjøre det med meg og, men igjen så kommer jeg ikke med blasfemiske utsagn. Takk for meg. 9258770[/snapback] Den hellige ånd? Hvordan kan alle fra alle religioner helbrede da? Åja -- Når 1000 mennesker fra østen mener at deres hinduistiske helbreder har helbredet dem for kreft og pest og kolera og HIV -- så er det bare tull, mens når 1000 mennesker fra europa påstår at de har blitt helbredet for det samme, alle uten legeattest som bekrefter diagnosen, så er det den hellige ånd? 9258968[/snapback] Ærlig talt ser jeg ikke hvordan inlegget svarer til det vi faktisk diskuterer. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Märtha burde vært hengt og fått hodet satt på stake! 9258770[/snapback] Trodde du som kristen virkelig var den som skulle stå for nestekjærlighet, er det ikke det deres Gud visstnok skal stå for? Patetisk. Heng Gud hvis det er mulig å la hodet hans råtne på en stake. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Haha. Noen andre som synes Martha er søt? MILF som bare det, prinsessa. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Så litt av begynnelsen på intervjuet i går, men syns hun pratet på en så tåpelig måte at orket ikke høre mer Lenke til kommentar
Car0linee Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Mot falske menneskebud 16 La da ingen dømme dere når det gjelder mat og drikke, høytider, nymånedag eller sabbat. 17 Dette er bare skyggen av det som skulle komme, men kroppen tilhører Kristus. 18 La ikke dem som vil drive med selvfornektelse og engledyrkelse, røve seierskransen fra dere. De går helt opp i sine syner, og uten grunn skryter de av tanker som kommer fra deres eget kjøtt og blod, 19 og holder ikke fast på ham som er hodet. Men ut fra ham vokser hele kroppen og blir støttet og holdt sammen av sine ledd og bånd. Da vokser den slik Gud vil. 20 Når dere med Kristus døde bort fra grunnkreftene i verden, hvordan kan dere da leve som i verden og rette dere etter slike bud som 21 «ta ikke», «smak ikke», «rør ikke»? 22 De gjelder jo ting som er ment til å brukes og forgå. Alt dette er bare menneskers bud og lærdommer. 23 Slikt har riktig nok ord på seg for å være visdom, både den selvgjorte fromheten, selvfornektelsen og mishandlingen av kroppen. Men det har ingen verdi, det tjener bare til å gjøre vårt kjøtt og blod tilfreds. Endret 13. august 2007 av Lauritius Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Mot falske menneskebud16 La da ingen dømme dere når det gjelder mat og drikke, høytider, nymånedag eller sabbat. 17 Dette er bare skyggen av det som skulle komme, men kroppen tilhører Kristus. 18 La ikke dem som vil drive med selvfornektelse og engledyrkelse, røve seierskransen fra dere. De går helt opp i sine syner, og uten grunn skryter de av tanker som kommer fra deres eget kjøtt og blod, 19 og holder ikke fast på ham som er hodet. Men ut fra ham vokser hele kroppen og blir støttet og holdt sammen av sine ledd og bånd. Da vokser den slik Gud vil. 20 Når dere med Kristus døde bort fra grunnkreftene i verden, hvordan kan dere da leve som i verden og rette dere etter slike bud som 21 «ta ikke», «smak ikke», «rør ikke»? 22 De gjelder jo ting som er ment til å brukes og forgå. Alt dette er bare menneskers bud og lærdommer. 23 Slikt har riktig nok ord på seg for å være visdom, både den selvgjorte fromheten, selvfornektelsen og mishandlingen av kroppen. Men det har ingen verdi, det tjener bare til å gjøre vårt kjøtt og blod tilfreds. 9268457[/snapback] Jahaa...for min del er dette du siterer det falske. Er det ikke mulig å komme med andre innslag, enn å lire av seg utsagn,sitater fra bibelen? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jahaa...for min del er dette du siterer det falske. Er det ikke mulig å komme med andre innslag, enn å lire av seg utsagn,sitater fra bibelen? Hva prøvde du egentlig å si nå? Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jahaa...for min del er dette du siterer det falske. Er det ikke mulig å komme med andre innslag, enn å lire av seg utsagn,sitater fra bibelen? Hva prøvde du egentlig å si nå? 9269001[/snapback] Han siterer falske menneskebud, sitater fra bibelen. Jeg mener at nettopp de sitatene fra bibelen er det som er falskt. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det er ingenting i bibelen som ikke er skrevet av mennesker, og alt må derfor vektlegges likt om man skal være noenlunde konsekvent innenfor sin egen verden. At noen av dem påstår det kommer direkte fra "Gud" burde bare gjøre at man blir mer skeptisk til det. På den andre siden er det ingenting logisk med religion, så man kan like godt velge og vrake som man vil. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Eller er dette bare et forsøk på å håve inn gryn og PR? http://astarte-education.com/hvem.html Prinsesse Märtha Louise er altså synsk, i stand til å snakke med engler og helbrede folk. Tror dere på det? 9131168[/snapback] Penger...joda det ligger masse penger i å lure folk, men kan ikke se bort i bra at hun har blitt sparket hardt i hode av en av hestene sine Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er skikkelig flaut hele oppleget synes jeg. Jeg liker egentlig kongefamillien veldig godt, bortsett fra Ari og Mette Marit. Dem burde landsforvises for evig tid. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vennligst gi bæng i å sitere Bibelen. Takk. Lenke til kommentar
Major Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 leste i dag på vg.no at skolen begynnte idag! er det bare meg eller er prinsessen vår blitt gall? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=195111 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 HAHAHA, At folk tror på dette er det værste Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Vrræhæhæ, finnes det virkelig en verden der all energi er materialisert?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå