Gå til innhold

Prinsesse Märtha Louise har overnaturlige krefter?

Anbefalte innlegg

Ser at de fleste av dere her, er ganske så flinke til å både rakke ned på dem som tror på noe annet, enn det som er normalt i deres verdensbilde og syn på virkeligheten.

Dere er et produkt av kontroll, der kontrollen er å få flest mennesker bort ifra en tankegang som kan dreie seg om at det faktisk eksisterer noe annet rundt oss, en virkelighet som er langt mer ekte enn den vi lever i. Og NEI, den kan dessverre ikke bevises, det er det samme som å si til dere " gå og fang lyset ute med hendene dine og gi det til meg" det er umulig, men allikevel er det der. Men regner ikke med at dere, svært lavt innsiktfulle mennesker vil forstå det.

Og være redd og frykte mennesker som sier å kunne healing eller andre ting, er helt normalt for dere, dere er antagelig svært fordomsfulle personer, svært a4 som driver gjennom livet uten egentlig å leve det..regel og mønstermennesker som i utgangspunktet sikkert er svært kjedelige. Rart dere får dere damer, eller kanskje der ikke gjør det.

Alt som er annerledes må etter deres syn rakkes ned på, fordi det utgjør en trussel for dere, fordi dere ser deler av livet som dere aldri vil kunne se inn i, og det skremmer dere..dermed gjemmer dere dere bak den normalt "aksepterte viten" om at ingenting mystisk eller magisk kan eksistere i virkeligheten slik dere tolker den..rett og slett patetisk.. dere er PATETISKE små drittunger, og antagelig ganske feige også, da det er lettere å være enig med massene, enn å ha dem mot seg..det vil også si dere ikke har mot i dere.

Jeg er ikke redd for å si jeg har opplevd merklige ting, har sett søsteren min som døde da hun var 17 mange ganger etterpå,har blitt healet selv for ekstrem allergi jeg hadde, bang vekke, aldri fått det igjen, har også sett Ufo, som Yidaki nevnte han hadde, med lys som virket som 1000 lyskastere som lyste opp fjellsidene,lydløst, før det forsvant rett opp og vekke på 2 sek. Kan jeg forklare det? nei, kan jeg bevise det? nei. Kan dere motbevise det? NEI

Jeg tror ikke dere klarer å tilfredstille damene deres hvis dere har, hvis dere hevder det, bevis det for meg :)

Men den frykten og redselen dere har i dere får dere den sikkert ikke opp uansett, men lykke til unger.

9152588[/snapback]

Så fint at du holder deg for god for å rakke ned på meningsmotstandere da.

Ellers så sier det seg selv at man ikke kan motbevise at noe virker på denne måten, det er umulig. Det er dog ikke et argument for å tro på det, da det gjelder avsolutt alt.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og NEI, den kan dessverre ikke bevises, det er det samme som å si til dere " gå og fang lyset ute med hendene dine og gi det til meg" det er umulig, men allikevel er det der.

Umulig og umulig, man fanger lys når fotonene treffer hånden og de blir omgjort til varme. Tar man andre i hånden rett etterpå vil varmen bli overført, og man har dermed overført noe av energien fra solen til den andre personen. Dette kan jeg forklare fordi alt kan observeres og har effekter. Denne "ekte verdenen" du snakker om ser derimot ut til å være fullstendig umulig å observere, og har ingen effekt vi kan måle. Det naturlige er derfor å gå utfra at den bare er fri fantasi.

Lenke til kommentar
Dere er et produkt av kontroll, der kontrollen er å få flest mennesker bort ifra en tankegang som kan dreie seg om at det faktisk eksisterer noe annet rundt oss, en virkelighet som er langt mer ekte enn den vi lever i.

De har sikkert et eget forum for konspirasjonsteorier. Her hører de ikke hjemme.

Og NEI, den kan dessverre ikke bevises, det er det samme som å si til dere " gå og fang lyset ute med hendene dine og gi det til meg" det er umulig, men allikevel er det der. Men regner ikke med at dere, svært lavt innsiktfulle mennesker vil forstå det.

Hvem er det egentlig som er lav og innsiktfull her? Enhver med grunnskole utdanning har fått med seg hva lys er. Man er ikke avhengig av "å fange noe i hendene" for å kunne bevise det. :lol:

Og være redd og frykte mennesker som sier å kunne healing eller andre ting, er helt normalt for dere, dere er antagelig svært fordomsfulle personer, svært a4 som driver gjennom livet uten egentlig å leve det..regel og mønstermennesker som i utgangspunktet sikkert er svært kjedelige. Rart dere får dere damer, eller kanskje der ikke gjør det.

Skal jeg le eller gråte? Hvem er det som er fordomsfull sa du? :lol:

Alt som er annerledes må etter deres syn rakkes ned på, fordi det utgjør en trussel for dere, fordi dere ser deler av livet som dere aldri vil kunne se inn i, og det skremmer dere..dermed gjemmer dere dere bak den normalt "aksepterte viten" om at ingenting mystisk eller magisk kan eksistere i virkeligheten slik dere tolker den..rett og slett patetisk.. dere er PATETISKE små drittunger, og antagelig ganske

feige også, da det er lettere å være enig med massene, enn å ha dem mot seg..det vil også si dere ikke har mot i dere.

Ahh, selvfølgelig. At man ikke ukritisk tror på ville historier men gjerne vil ha bevis og tror på vitenskap fremfor fantasi da er man "patetiske drittunger". Du har forstått det. :thumbup:

Jeg er ikke redd for å si jeg har opplevd merklige ting, har sett søsteren min som døde da hun var 17 mange ganger etterpå,har blitt healet selv for ekstrem allergi jeg hadde, bang vekke, aldri fått det igjen, har også sett Ufo, som Yidaki nevnte han hadde, med lys som virket som 1000 lyskastere som lyste opp fjellsidene,lydløst, før det forsvant rett opp og vekke på 2 sek.

Du er klar over at legevitenskapen har en naturlig forklaring på slike ting?

Eller nei, sorry, jeg glemte jo at vitenskap bare var noe fordomsfullt tull som bare er et ledd i en stor konspirasjon for å kunne kontrollere massene. Noe som bare de feige små drittungene støtter seg til. :lol:

Jeg tror ikke dere klarer å tilfredstille damene deres hvis dere har, hvis dere hevder det, bevis det for meg :)

Men den frykten og redselen dere har i dere får dere den sikkert ikke opp uansett, men lykke til unger.

Les avsnittet over igjen og spør: Hvem er det som oppfører seg som en unge her?

Gadd du virkelig å regge en bruker her på forumet bare for å gulpe opp så mye dritt? Eller ble det for pinlig å bruke den vanlige brukeren din?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
*snipsnap*

9152588[/snapback]

Så fint at du holder deg for god for å rakke ned på meningsmotstandere da.

Ellers så sier det seg selv at man ikke kan motbevise at noe virker på denne måten, det er umulig. Det er dog ikke et argument for å tro på det, da det gjelder avsolutt alt.

AtW

9152629[/snapback]

Enig med ATW.

Har selv vært borti folk som prøver å bevise guds eksistens med at det fantes en eller annen bille som hadde en egenskap ingen forskere kunne forklare. Derfor var den eneste logiske forklaringen for han at en allmektig gud hadde skapt det. Den eneste logiske forklaringen jeg kunne komme opp med var at forskere ikke har nok kunnskap om dette. Det har vært mange uforklarlige ting før som seinere har blitt forklart av forskere.

Og jeg kan ikke si jeg ikke forstår religiøse mennesker. Det finnes så mye som er vanskelig å forklare med moderne vitenskap. Spesielt ting som sannsynligvis har med utenomjordisk energi (stråling etcetra) å gjøre, altså lysfenomer og slikt. Ting utenfor vår lille jord er så store og avstandene målt i våre måleenheter er uforståelig store for enkelte. Det finnes jo fremdeles benekter at det går an å fly et romskip på uforståelig mange tonn bort fra jordas gravitasjonsfelt og uforståelig mange kilometre bort til månen. Så noen velger å tro at det aldri har skjedd.

Og det skjer så mye uforklarlig. Jeg har selv aldri vært vitne til uforklarlige ting, men mange venner av meg er overbevist om at de har sett spøkelser, at kornsirkler ikke er menneskeskapte, at demoner virkelig kan besette mennesker og at det hjelper å be til gud. Er det noe mindre verdt enn meg selv om jeg ikke tror på noe av det de sier? Nei! De er likevel helt vanlige mennesker! Det er bare to måter å forklare "uforklarlige" fenomer på; det ene er at det ikke kan forklares med noe mennesker (altså at det er f.eks. en gud som har skapt det) eller at menneske ikke har kommet langt nok med vitenskapen til å forstå det ennå. Mange velger det første. Jeg har valgt å tro det andre.

Det er som i mattetimen. Jeg har mange religiøse mennesker i klassen min (jeg er vel den eneste som tør å si at jeg er ateist i KRL-timene..) og de som er mest religiøse er også de som velger å se den enkleste løsningen i alt, noe som ofte er dumt for dem. F.eks. om man snakker om et mattestykke, så er det ofte at de som er mest religiøse velger å tenke sånn at f.eks. 7*7=49 fordi 7*7=49 og sånn er det bare. Andre velger å tenke slik at 7*7=7+7+7+7+7+7+7=49. Selv om det blir ganske feil å sammenlikne, håper jeg noen ser sammenhengen...

Lenke til kommentar
F.eks. om man snakker om et mattestykke, så er det ofte at de som er mest religiøse velger å tenke sånn at f.eks. 7*7=49 fordi 7*7=49 og sånn er det bare. Andre velger å tenke slik at 7*7=7+7+7+7+7+7+7=49. Selv om det blir ganske feil å sammenlikne, håper jeg noen ser sammenhengen...

9152830[/snapback]

Men hvorfor er 7+7=14?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
F.eks. om man snakker om et mattestykke, så er det ofte at de som er mest religiøse velger å tenke sånn at f.eks. 7*7=49 fordi 7*7=49 og sånn er det bare. Andre velger å tenke slik at 7*7=7+7+7+7+7+7+7=49. Selv om det blir ganske feil å sammenlikne, håper jeg noen ser sammenhengen...

9152830[/snapback]

Men hvorfor er 7+7=14?

9152849[/snapback]

Du så åpenbart ikke sammenhengen..

Lenke til kommentar
Hun er da ikke noe mer "skam" enn f.eks. Bondevik var? Og minst én minister for tiden er utdanna prest (Var det Bjørnøy? :hmm: ), skal vi begynne å henge ut dem på samme måten fordi de er overbevist om at det er noe mer mellom himmel og jord?

Ja absolutt, de burde henges ut som de godtroende fjottene de er.

Det samme gjelder alle andre religiøse mennesker?

Nei, kun offentlige personer som åpnet uttrykker/bruker/selger sin overtro burde bli konfrontert med dette.

Skap-idioter burde imidlertid få bli i skapet.

Lenke til kommentar

9152830[/snapback]

Men hvorfor er 7+7=14?

9152849[/snapback]

Du så åpenbart ikke sammenhengen..

9152863[/snapback]

Joda: de kristne er naïve og stoler blindt på dogmer, mens ateister tekner og stiller spørsmål.

Men jeg synes ikke det er noe mer merkelig at 7*7=49 enn at 7+7=14.

Før fortalte hun eventyr for de små, nå for de voksne. Hun har skifta målgruppe rett og slett. Ikke mye penger å hente hos barna.

9152934[/snapback]

:!:

Endret av Sherra
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hun er da ikke noe mer "skam" enn f.eks. Bondevik var? Og minst én minister for tiden er utdanna prest (Var det Bjørnøy? :hmm: ), skal vi begynne å henge ut dem på samme måten fordi de er overbevist om at det er noe mer mellom himmel og jord?

Ja absolutt, de burde henges ut som de godtroende fjottene de er.

Det samme gjelder alle andre religiøse mennesker?

Nei, kun offentlige personer som åpnet uttrykker/bruker/selger sin overtro burde bli konfrontert med dette.

Skap-idioter burde imidlertid få bli i skapet.

9152925[/snapback]

Men skal de henges ut for troen sin, eller fordi det er utrolig teit å tjene så grovt med penger på noe som bare er spekulasjoner?

Lenke til kommentar

Synes media bør henges ut mer enn noen annen. Det er tross alt de som gjør at denne engleskolen blir så sabla populær. Fuck Se og Hør og tabloidavisene våre. Norges største avis lot i går en "klarsynt" få spre usannheter til hele befolkningen.

Media skal da tjene til opplysning av folket!

Lenke til kommentar

9152588[/snapback]

Char'n min får 1000 EXP hver gang min virtuelle kjæreste oppnår seksuelt klimaks. =)

Når ble orgasme noe overnaturlig? Sist jeg sjekket så kan en orgasme observerers i fysiske forandringer hos begge kjønn. Økt blodtilstrømming, sammentrekninger i underlivet såvel som andre involuntære bevegelser.

Lenke til kommentar
har også sett Ufo, som Yidaki nevnte han hadde, med lys som virket som 1000 lyskastere som lyste opp fjellsidene,lydløst, før det forsvant rett opp og vekke på 2 sek. Kan jeg forklare det? nei, kan jeg bevise det? nei. Kan dere motbevise det? NEI

Det er nok den som kommer med ekstraordinære påstander som har bevisbyrden da slikt rett og slett ikke kan motbevises. Om det er virkelig er det imidlertid lett å bevise.

Om jeg påstår at det midt inni jorden sitter et spaghettimonster som styrer alt som skjer på jorden er det ikke andres oppgave å motbevise meg, det er min oppgeve å bevise det jeg påstår.

Å se en UFO er ikkenoe spesielt, jeg ser mange hver dag. Jeg ser også uidentifiserte flytende objekter og uidentifiserte rullende objekter. Du vet at U-en står for uidentifisert, altså "ikke identifisert"? U-en står ikke for "utenomjordig". Om noen sier de ser en UFO fra en annen klode så er den altså identifisert og ikke lengere en UFO. Og for noe slikt krevet det utrolig gode beviser da det bryter med vårt verdensbilde.

Et diffust foto eller et fantastisk vitneutsagn er ikke noktil å endre vårt verdensbilde.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Joda: de kristne er naïve og stoler blindt på dogmer, mens ateister tekner og stiller spørsmål.

Men jeg synes ikke det er noe mer merkelig at 7*7=49 enn at 7+7=14.

9152939[/snapback]

Nei, det var jo nettopp det at den sammenlikningen ble litt feil, men jeg håpet at du ville se sammenhengen likevel.

Det jeg mente er at bak hvert spørsmål finnes et svar, men det er forskjellige måter å komme fram til svaret på. F.eks. slik 2+2+2 og 2*3 er 6. Samme svar, forskjellige løsninger. (Og nå snakker vi regnestykker.)

Dette blir litt feil, skjønner jeg. Store spørsmål om opprinnelse, kan ikke sammenliknes med enkle mattestykker. Men jeg håper noen ser poenget mitt? At religion er den enkleste løsningen på ting? En slags måte å komme kjappere til forståelse på? Det er jo mye enklere å forklare at "Ting er her fordi gud skapte det og ting skjer slik gud vil" enn at "ting har blitt til gjennom mange milliarder års utvikling osv."...

Lenke til kommentar

@Crusis_S

Ignorante mennesker har ofte en tendens til å gå til personangrep siden de meget raskt slipper opp for rasjonelle argumenter som understøttes av kjent viten, logikk og sunn fornuft.

Det er i og for seg ikke noe galt i å være ignorant, men skal en argumentere for/mot noe bør en sette seg inn i fakta først.

Mitt råd er da å ta en tur til biblioteket, lese etpar bøker og gjerne ta opp igjen fysikken som du burdte ha fått med deg i ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
En slags måte å komme kjappere til forståelse på? Det er jo mye enklere å forklare at "Ting er her fordi gud skapte det og ting skjer slik gud vil" enn at "ting har blitt til gjennom mange milliarder års utvikling osv."...

9153013[/snapback]

Det er jo egentlig ikke svar heller. De forskyver bare spørsmålene ett ledd bakover: hvem skapte gud og hvorfor er han til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...