Gå til innhold

Andre som har fått snop fra Microplex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ryddet opp i alle pappeskene mine fant jeg faktisk et drops til :D

Godt gjemt i all den kunstige ostepoppen... Det var begynt å bli et par måneder gammelt, men jeg spiste det likevel. Litt hardt... men men...

Får snart ny pakke fra dem :D

Lenke til kommentar
Når jeg ryddet opp i alle pappeskene mine fant jeg faktisk et drops til :D

Godt gjemt i all den kunstige ostepoppen... Det var begynt å bli et par måneder gammelt, men jeg spiste det likevel. Litt hardt... men men...

Får snart ny pakke fra dem :D

Jeg smakte på den derre kunstige ostepoppen og det rare er at det faktisk har en smak av ostepop! En heller tørr sådann, men jeg er sikker på at det smakte ostepop! kanskje d er hjernen som lurer meg men..

Lenke til kommentar
Jeg smakte på den derre kunstige ostepoppen og det rare er at det faktisk har en smak av ostepop! En heller tørr sådann, men jeg er sikker på at det smakte ostepop! kanskje d er hjernen som lurer meg men..

LOL! Siden jeg ikke liker ostepop har jeg aldri vært fristet til å smake. Men det lukter heldighvis ikke som ostepop.... Takk og pris for det!

Lenke til kommentar

Den der kunstige ostepoppen er laget av nesten det samme som orntlig ostepopp; maisstivelse :o

Disse er nedbrytbare , og en erstattnig for slike i plast

Lenke til kommentar

LOL! Siden jeg ikke liker ostepop har jeg aldri vært fristet til å smake. Men det lukter heldighvis ikke som ostepop.... Takk og pris for det!

Så enig så enig! Men det er koslig å få med litt å knaske på. Har en pakke fra Microplex på posten nå! :)

Lenke til kommentar

Den der kunstige ostepoppen er laget av nesten det samme som orntlig ostepopp; maisstivelse :o

Disse er nedbrytbare , og en erstattnig for slike i plast

Med andre ord; det er ufarlig og spise de der greiene? Putta en i munnen (var bare for fristende) en gang, den nærmest smeltet på tungen :wink: . Hum... håper ikke det er giftig dog...

Lenke til kommentar
Med andre ord; det er ufarlig og spise de der greiene? Putta en i munnen (var bare for fristende) en gang, den nærmest smeltet på tungen  . Hum... håper ikke det er giftig dog...

Dei der blei egentlig lager for at etter en hadde fraktet noe, så kan man fore grisene (eller sultene barn i afrika, eller folk som bare vil smake)

så de er nok ikke giftige nei...

Usj, spiste opp min med en gang jeg fikk den. Hmm. Trenger jeg en ny vifte mon tro? *Finner frem en hammer og begynner å denge løs inni der* Se det ja. Det var visst noe ødelagt med den! Wohoo! Drops!

Når man gjør det på den måten, vil det nok ikke lønne seg... kansje du likegreit berre kjøpe en pose med smørbukk neste gang du er i butikken..

( du meinte det nok ikke, men kan jo egentlig ikke vere sikker)

husker jeg bestilte katoder og litt anna snacks, den ene katoden var (naturligvis) transportskadet, men søt-sakene ver heldigvis like hele... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...