Saarg Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hentet nettopp pakken fra Microplex. Da jeg åpnet pakken fikk jeg meg en god latter! Limt fast med tape på innsiden av lokket var en drops!! :o Er det kanskje en drops som gjør at jeg bare kommer til å handle på microplex resten av mitt liv? Tør jeg spise den? :-? Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jada, sånt er med i hver pakke Og den er ikke farlig å spise. Lenke til kommentar
norway Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Ja , disse små klassiske bombomene....Jeg fikk 3 - 4 stk en gang , spiste dem alle! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Er standard fra microplex det der. Jeg har noen teorier om at det er en konspirasjon mellom Microplex(som sender ut godteriene), Statoil(hvor jeg må gå og kjøpe mer da Microplex bare sender en liten teaser) og tannlegen min(hvor jeg havner etter å ha spist dem), bankene(hvor jeg må ta opp lån for å få rå til å betale tannlegen min) og Bush/USA (som kan invadere landet når alle har handla hos microplex og dermed ikke har råd til å kjøpe våpen til forsvaret vårt) Så Microplex ønsker oss bare ondt med de dropsene, REDD NORGE IKKE SPIS DEM! =) Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Er standard fra microplex det der. Jeg har noen teorier om at det er en konspirasjon mellom Microplex(som sender ut godteriene), Statoil(hvor jeg må gå og kjøpe mer da Microplex bare sender en liten teaser) og tannlegen min(hvor jeg havner etter å ha spist dem), bankene(hvor jeg må ta opp lån for å få rå til å betale tannlegen min) og Bush/USA (som kan invadere landet når alle har handla hos microplex og dermed ikke har råd til å kjøpe våpen til forsvaret vårt) Så Microplex ønsker oss bare ondt med de dropsene, REDD NORGE IKKE SPIS DEM! =) Klarer ikke... MÅ HA MERE!!! Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Det der er spesielle overklokkingsdrops.Prøv å overklokk rett etter at du har spist det. Merker STOR forskjell!!! De huska dropset, men glemte viftene mine Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 haha, gode drops ja Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 jau... Bestilte noen greier rett før jul, og fikk en liten marsipangris Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Så det var ikke kjølepasta, med jordbær lukt?!?!?!? .exe Lenke til kommentar
glabba Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 jau... Bestilte noen greier rett før jul, og fikk en liten marsipangris WTF, :o fikk du marsipangris?!? Nå vet jeg iverfall hvor jeg skal kjøpe julepresangene neste gang. Ohhh, kule smilies: :google: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Pleier å få slike ja. Er ikke farlige å spise nei Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er standard fra microplex det der. Jeg har noen teorier om at det er en konspirasjon mellom Microplex(som sender ut godteriene), Statoil(hvor jeg må gå og kjøpe mer da Microplex bare sender en liten teaser) og tannlegen min(hvor jeg havner etter å ha spist dem), bankene(hvor jeg må ta opp lån for å få rå til å betale tannlegen min) og Bush/USA (som kan invadere landet når alle har handla hos microplex og dermed ikke har råd til å kjøpe våpen til forsvaret vårt) Så Microplex ønsker oss bare ondt med de dropsene, REDD NORGE IKKE SPIS DEM! =) ikke det at USA trenger å blakke oss for å angripe oss da hallo!..de er jo verdens "farligste" nasjoner så...eh ja. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Usj, spiste opp min med en gang jeg fikk den. Hmm. Trenger jeg en ny vifte mon tro? *Finner frem en hammer og begynner å denge løs inni der* Se det ja. Det var visst noe ødelagt med den! Wohoo! Drops! Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg fikk bare en når jeg kjøpte meg koolance... skuffet.... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Synes disse dropsene fra microplex er en hyggelig tanke fra firmaets side. Er kanskje en billig måte å vise at de bryr seg litt om kunden, men jeg synes dette er litt artig så det virker vel Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hehe rolfmao lol hehehe, en ting er sikkert, neste gang jeg skal bestile meg noe, så må det bli i fra den her web shope'n, snakk om luksus da drops med pc delene, hmm bestile en å en del, en gang i uken?? drops hver uke, ?????? kan man bestile en skrue av gangen eller en hel pose? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg fikk av databutikken.com, de var farlig gode! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er standard fra microplex det der. Jeg har noen teorier om at det er en konspirasjon mellom Microplex(som sender ut godteriene), Statoil(hvor jeg må gå og kjøpe mer da Microplex bare sender en liten teaser) og tannlegen min(hvor jeg havner etter å ha spist dem), bankene(hvor jeg må ta opp lån for å få rå til å betale tannlegen min) og Bush/USA (som kan invadere landet når alle har handla hos microplex og dermed ikke har råd til å kjøpe våpen til forsvaret vårt) Så Microplex ønsker oss bare ondt med de dropsene, REDD NORGE IKKE SPIS DEM! =) Jeg er enig! Redd Norge!! IKKE SPIS MICROPLEX Drops!!! *gommle gommle* Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Must...have...more...drops... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå