Rescue me Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hva skal jeg skrive på et takkekort til konfirmasjonen jeg hadde i vår? Har veldig store problemer med å finne ut hva jeg skal skrive. Takkekortene skal være ferdig til i morge så det haster VELDIG mye. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei *Navnet til den som får det* *Bilde av deg eller whatever du vil ha* Takk for gaven jeg fikk av deg/dere! Er ikke værre Lenke til kommentar
Holten Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Bare hyggelig Har ikke noe annet å gjøre på nå så! Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Til *navn*. Tusen takk for gaven jeg fikk i anledning min konfirmasjon. Hilsen *seg* For "formelt"? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Takker . Tror jeg nesten må starte på kortene nå . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Da var jeg ferdig med kortene . Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 sendte mine konfirmasjons takke kort sammmen med jule kortene jeg=P Syns det var bra timing^^ Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg skrev Til <navn> Tusen takk for gaven jeg fikk av dere til min konfirmasjon. Hilsen <meg> Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Til *navn*. Tusen takk for gaven jeg fikk i anledning min konfirmasjon. Hilsen *seg* For "formelt"? Det skreiv jeg på mine konf. takkekort. Ikke for mye, ikke for lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå