Gå til innhold

Kor lenge vare en MSDNA windows xp lisens?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har fått et par lisenser av UiB (Universitetet i Bergen) gjennom MSDNA, men lurer på kor lenge disse varer og om dette er såkallte OEM lisenser??

Klarte jo underverket å installere XP på min nye pc, som fra før var brukt av min gamle (i søppla). SÅ då var d umulig å få aktivert windowsen opp mot MS, noken osm har en god ide til å få tilbake denne? Eller vil den kun fungere med samme hardware som opprinnelig var i maskinen? (ala d vi har haurt om Vista)

pfht

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg husker rett avsluttes ditt medlemskap i MSDNAA i det du slutter utdanningsinstutisjonen og lisensene blir da ugyldige. MSDNAA-lisensene blir ikke levert med maskinvare så jeg tror ikke de kan være OEM.

Har du hørt hva universitetet sier om dette? Der jeg studerte kastet de nesten nøkler etter deg både på epost og gjennom MS-sidene.

Lenke til kommentar
Om jeg husker rett avsluttes ditt medlemskap i MSDNAA i det du slutter utdanningsinstutisjonen og lisensene blir da ugyldige. MSDNAA-lisensene blir ikke levert med maskinvare så jeg tror ikke de kan være OEM.

Har du hørt hva universitetet sier om dette? Der jeg studerte kastet de nesten nøkler etter deg både på epost og gjennom MS-sidene.

9130900[/snapback]

Det har seg sånn at eg HAR sluttet der :D, men lisensene og innloggingen min funker fint. Så satser på å ikkje ringe dei, for så å misse dei.

Men MS skal ha d å være aktiv utslenger av software til studenter, men dei sitte som oftast igjen med største delen av kaka :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...