getit Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Når jeg er inne på hw.no og klikker meg inn på en Web-shop og skal tilbake til hw.no igjen, klikker jeg enten "tilbake" eller "avslutt". For å komme tilbake til hw.no eller til den Web-siden jeg kom fra. Imidlertid, - fra PS-Data sin Web-shop, - lar dette seg ikke gjøre. Når jeg er inne på PS-Data-siden må jeg trykke avslutt for å komme ut, - og da slenges jeg rett ut til skrivebordet. - Mens jeg altså vil tilbake til Web-siden jeg kom fra, - slik det funker vanligvis. Dette er drita irriterende, - så jeg går nødig inn på PS-Data sin side. Og noen vil kalle det hele en bagatell ... Men altså en stoor plage for meg. Men det jeg lurer på er hvorfor det er slik. ? Jeg lurer også på hvorfor man vanligvis kan ha mange web-sider åpne, - mens andre sider faller ut når du åpner en ny eller annen side. Dette lurer jeg på ... :wink: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ikke funkern i opera heller møkk Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ikke funkern i opera heller møkk Sett identify as opera du Funker flott her Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvis man ikke har større plager en det der i livet, ja da bør man jaggu betrakte seg selv som heldig......... Tullprat!! Lenke til kommentar
president Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvis jeg har fortstått problemet rett etter en rask research (=skrev inn www.psdata.no i IE og trykket tilbake): Trykk raskt to ganger på tilbake-knappen, så klarer du å "hoppe over" skriptet eller hva det nå er som gjør at tilbake ikke virker. Eller trykk på pilsymbolet på tilbake-knappen og få frem en liste over de siste stedene du har besøkt og velg hardware (eller hvasomhelst). Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 grunnen til dette er vel at PSdata vil beholde kundene sine, både butikkmessig og web ting messig :wink: Lenke til kommentar
Domino Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 seriously, slik er det da med sinnsykt mange sider.. saken er at det direkte på www.psdata.no ligger en redirector som kjører deg videre til riktig side.. Må si meg enig med innlegget ovenfor.. Har man ikke større ting å klage på kan man ha det så godt.. Lenke til kommentar
z10an Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 BRUK OPERA (www.opera.no) din nøyen per :smile: :smile: :smile: [/img] Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg tillater meg å bruke det noe teite uttrykket : OMFG !!! 1. Dette er en bagatell, så liten at den nesten ikke synes blant de andre bagatellene i verden 2. Har du virkelig ikke opplevd dette på andre sider på nettet ? 3. Hadde du lært deg å bruke IE, så er det bare å trykke på lille pila til høyre for "Tilbake"-knappen. 4. Hvis du fremdeles ikke får det til; la PSData.no være i et browservindu og surf i de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå