Gjest den_fustrerte Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Alt starta vel i fjor sommer da en kompis fikk seg kjæreste og jeg ble kjent med venninna, etter litt ble vi sånn smått kjent. Var på et par fester i lag og begynte og sånn småflørt… så flytta venninna sørover for å gå skole. Jeg la det hele egentlig litt sånn på hylla, men holdt kontakt med hun via MSN/SMS/Nettby osv. sånn som man bruker å gjøre… Men så kommer hun selvfølgelig tilbake i nu i sommer da… til glede? eller til fortvilelse… FUCK, det kan være det samme, vi snakka nu litt sånn sammen også dro nu vi noen kompiser på hytta nu her i helga og inviterte til fest og en del folk kom deriblant hun. Så går nu kvelden sånn passe, jeg begynner nu å prat med ho sånn passe, alt ser vel å bra ut vi får tilbake kontakten og begynne å flørte litt sånn som tidligere. Så står vi ute å snakker med noen andre på verandaen om livet mysterier og geologisk persepsjon av alle ting men jeg stør å gnir litt på hun fordi hun fryser. Ho går inn for å ta på seg en jakke, og jeg tenker selvfølgelig det e helt normalt som det selvfølgelig er. Plutselig kommer kjæresten til kompisen min ut å sier at sett å kliner med en annen person på festen… egentlig ganske ”out-of-the-blue” å æ får et hellvettes sjokk, skjønne faen ingenting. Ok, jeg fortsetter festen nok så redusert… og koser meg så god sånn man kan nå drømmene dine plutselig ble knust. Det går ikke mange minuttene før jeg ble sittende å snakk med kjæresten til kompisen min, ho skjønte nu ikke riktig dette heller. Så kommet det noen inn på kjøkkenet der vi sitter å prate å sier venninna sitter å kliner på en anna nisse! WTF? Skjønner plutselig ingenting… og da mener jeg ingenting, jeg går ut ned til vannet at med hytta å prøver å tenke klart noe som ikke er så lett etter å ha drukke rikelige mengder med alkohol. Ble liksom ikke helt klok på det og gikk opp til hytta. Når æ kom opp til hytta finner jeg kjæresten til kompisen min som sitter å passer på venninna som sittende/liggende å spy… og jeg er av den type person som ”kobler-inn” og hjelper andre når jeg ser at de har det vondt så jeg går å hjelper og får plutselig ansvaret for å hjelpe henne, etter jeg har fått litt liv i venninna slik at jeg fikk på ho skoene og fikk hun av gårde hjem. Dagen etter når jeg omsider hadde klart å kommet meg opp, tatt noen reparasjons pils og fått ut store deler av alkoholen i blodet klarte jeg å mot meg opp til å høre hvordan formen hennes var. Det ble noen kjappe meldinger att og tilbake med en siste melding som nesten indikerte ho ikke ville snakk noe videre. Dagen ble vel ikke akkurat bedre… Så nu sitter jeg nu her… et par dager etter med mangel på natte søvn, sommerfugler i magen og det hele… æ veit ikke helt hva jeg skal gjøre, hva skjedde egentlig med ho, hmm. Er det vært å fortsette herfra… æ faen ikke sikker men, men æ ønske jo noe mer Ho glemte en genser oppe på hytta som jeg selvfølgelig har tatt vare på som vi har avtalt ho skal få tilbake. Har ikke helt lyst å bare levere den der uten å si noe, har løst å si noe men veit ikke helt hva. Ønsker jeg fuck opp dette ”vennskapet” for å kanskje komme videre, kanskje det er likså greit, jeg hater dette. Ble kanskje litt lang denne posten, håper noen har noen synspunkter som dokker kan dele med en frustrert gutt på bare 20år. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Om hun er en slik person, synes du det er noe å satse på? Det er ikke alltid du bør satse selv om du er forelsket, synes jeg da. Det er ikke alltid det er nok å bare være glad i en person (elske h*n). Jeg ville nok ikke hatt en jente som driver å deler seg ut på den måten. Men det er jo meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ta og snakk med henne..forsikre deg om at disse folka snakker sant om at hun hadde klina..Så kan du spørre henne om det, hvis hun nekter, ville jeg glemt henne ass.. Lenke til kommentar
Gjest den_fustrerte Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg så hun begge gangene... gjorde forsåvid alle... ho var jo ganske full... Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Alkohol er noe dritt, burde vært forbudt. Noen sier at når man drikker viser man hvem man virkelig er, eller at man bare kan skylde på alkoholen. Alt er jo bare spekulasjoner, alkohol fratar deg til en hvis grad kontrollen. Hvis man ikke klarer å gå på en rett linje, hvorfor skal man da ha svar på dypere spørsmål i beruset tilstand? Anyways.... ikke døm folk for det de gjør på fylla. Døm de heller for å drikke i utgangspunkte, fremfor det de gjør. Er omtrent på din alder, har truffet blink med min jente og håper det varer til tidenes ende. <3 Btw: Det går fint an å feste uten å drikke større mengder alkohol. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg så hun begge gangene... gjorde forsåvid alle... ho var jo ganske full... 9137369[/snapback] Sorry mac, men jeg er overbevist om at hun gjorde dette delvis for å gi deg singnal om at dette ikke kom til å bli noe av.. Enkelte jenter synes det er lettere slik, enn å si til deg at det ikke blir noe på deg.. Spesielt når de fortsatt vil ha deg som en venn.. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Eller, hun trodde du ikke ville noe mer fordi du ikke var frempå nok eller noe, og søkte derfor trøst hos andre..? En gjør dumme ting i fylla, slik er det bare. Men noen gjør kanskje dummere ting enn andre. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har vært borte i jenter som hun du prater om og de er IKKE noe å satse på, hopper fra fyr til fyr like ofte som flyet fra Tromsø til Oslo går. Kom over henne og finn deg noen andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå