zeox Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 [MoF] - Masters of the Force... vi søker klanmedlemmer ifra norge (no shit!) som har litt erfaring med jkii fra før av.... hvis dere er interesserte så bare si ifra på denne threaden! mvh. Inge :wink: Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 [MoF] - Masters of the Force... vi søker klanmedlemmer ifra norge (no shit!) som har litt erfaring med jkii fra før av.... hvis dere er interesserte så bare si ifra på denne threaden! Hmmm... høres kult ut . Jeg er kunne tenke meg å joine denne klanen ja. Helt klart!!!!!!!!!! 8) Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg er interessert. Det begynner å bli en stund siden jeg spilte, men tror jeg skal komme ganske rask i form igjen. Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jeg er også en "sjef" i klanen og zeox og jeg kan se litt nærmere på det,men dere blir nok med i klanen. Eller hva sier du zeox? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 [MoF] - Masters of the Force... vi søker klanmedlemmer ifra norge (no shit!) som har litt erfaring med jkii fra før av.... hvis dere er interesserte så bare si ifra på denne threaden! Hmmm... høres kult ut . Jeg er kunne tenke meg å joine denne klanen ja. Helt klart!!!!!!!!!! 8) hmm.... vanskelig å si om du er seriøs eller ikke.... Eller hva sier du zeox? kan jo alltids gå ann det vettu! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå