Thyrfing Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hei kjøpte meg en ipod nano 4 gb heromdagen, når jeg inn på spillelister står det Musikkvideoer, det eneste jeg har sett om dette var at man kunne se på musikkvideoer/filmer via podzilla eller noe, noen som vet dette? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hei kjøpte meg en ipod nano 4 gb heromdagen, når jeg inn på spillelister står det Musikkvideoer, det eneste jeg har sett om dette var at man kunne se på musikkvideoer/filmer via podzilla eller noe, noen som vet dette? 9130578[/snapback] Med litt triksing ja.. Legg inn linux.. http://ipodlinux.org/Main_Page Sorry hvis dette strider mot regler.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Sorry hvis dette strider mot regler.. Hvordan kan det strde mot noen regler? Både Ipoden og Linux er jo lovlig... .. hvor bra det blir og se på den filmen er noe helt annet Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 ok har ikke tenkt til det, men synes det var litt rart at det står musikkvideoer på spillelisten på nanoen min:/ Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det følger med standar i iTunes en spilleliste som heter "Musikkvideoer" Siden man allerede har en liste som heter "Videoer" og "TV-programmer" så er det naturlig å ha en spilleliste som heter "Musikkvideoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå