Gå til innhold

Postoppkrav for mindreårige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for svar! Er det noen nettbutikker hvor jeg kan handle med post oppkrav?

9130631[/snapback]

Ser at netshop har en betalings mulighet som heter: kontant. Dette er vel det samme som oppkrav?

Som allerede nevnt har du fra de fleste norske nettbutikker mulighet til å få tilsendt varene i oppkrav. Også Netshop gir deg mulighet for dette, i tilleg til flere andre ulike betalingsmåter. Det er riktig som du sier at betalingsmåten "Kontant" med påfølgende valg av "Servicepakke" resulterer i at pakken sendes som postoppkrav. Netshop selv skriver følgende om "Servicepakke":

Utleveres på postkontor eller Post i butikk. Hentelapp vil bli sendt til mottaker av det lokale postkontoret. Betales på det stedet man henter pakken med kort eller kontanter.
Vanlig fraktkostnad ligger på rundt 100NOK, basert på egne erfaringer. (Varierer etter hva du bestiller.)
Lenke til kommentar
Takk for svar! Er det noen nettbutikker hvor jeg kan handle med post oppkrav?

9130631[/snapback]

Er det noen nettbutikker i Norge som ikke lar deg handle med oppkrav? :ph34r:

9130798[/snapback]

Ja, faktisk! Amentio.no krever forskuddsbetaling av privatkunder, enten via kredittkort eller forhåndsbetaling til bankkonto.

Det kan jo være greit nok det (- jeg har handlet fra dem selv -), og det skulle ikke forundre meg om det finnes andre som opererer med lignende vilkår. Ved postoppkrav er det jo nettbutikken som får all jobben med retur osv. dersom kunden ikke henter pakken på Posten. Og Amentio er vel av de nettbutikkene som ikke sender fra eget lager, så da blir det ekstra bryderi for dem. Hvis kunden betaler på forhånd, så er det bare kundens problem dersom han ikke gidder å hente pakken ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...