ebe Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Har telenor-adsl linje. Bruker win xp pro's tilkoblingsfunksjon. Problemet er at tilkoblingen stadig vekk blir brutt og jeg finner ingen steder hvor jeg kan velge automatisk tilkobling. Må alltid trykke ok for å koble opp. Brukte telenors oppkoblingsprogram før, der var det en "boks" man kunne merke av for automatisk tilkobling. Lenke til kommentar
Prox Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 jeg har XP pro og ADSL, du må bruke raspppoe drivere.. husker ikke hvor du finner dem, de er her på forumet, søk på raspppoe her i forumet. virker som smør Lenke til kommentar
ebe Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 Ja, men du bruker vel likevel Xp's oppkoblingsfunksjon? Lenke til kommentar
the dark one Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 du kan laste ned raspppoe her Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Gå på options / egenskaper på oppkoblinga di. Så velger du bort, display for name and passord / spør om navn og passord. Dette gjør du også med med display progress while connecting / vis status mens du tilkobler deg ! Samt du setter på høyt tall på redail osv så vil du ikke merke at den kobler seg opp lenger, den vil gjøre det "skjult". Lenke til kommentar
ebe Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 Tusen takk for svar PulZ :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå