Gå til innhold

HP Pavilion dv9575 erfaringer

Bruun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft Works, ikke Word nei. Men dropp begge delene og gå for Openoffice.org sier jeg bare :)

Flott at dere andre også liker den! Da har jeg et spørsmål til dere: Ettersom jeg fikk blåskjerm under oppsett av maskinen så lurer jeg på om noen av de 19 mappene på OS-disken er noe som egentlig skulle vært slettet. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Er dere plaget av høyfrekvent støy fra lade-boksen? Min lager til tider en så hjerteskjærende lyd, at jeg blir nødt til å dra ut strømkabelen...

9258900[/snapback]

Jeg sliter noe veldig med å legge inn PC Cillin, og adobe flash player.... må si jeg liker vista bare mindre og mindre... noen som har noen gode rå om hvordan jeg kan få lagt inn ting i dette os'et? dette får jeg opp: "a fatal error in your windows os has stopped the setup program. please restart your computer before trying again." og det hjelper ikke restarte. :(

Fant utav det... var ikke vanskeligere enn å google litt på det... måtte skru av brukerkontroll så gikk alt så meget bedre... men det er jo ikke lett for meg å vite at jeg må skru denne av får å installere progs.. teit vista.

Endret av Egat
Lenke til kommentar

Den funksjonen er totalt verdiløs for 99% av brukerne av Vista, skjønner ikke hvorfor de har satt den på som standard.

Snakket nettopp med HP, får ny lader i posten. Er ganske sikker på at det er noe galt med min. Den blir glovarm og lager høyfrekvente lyder etter at den har stått i en stund.

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd hdmi porten?

Leverer den både lyd og bilde?

9280650[/snapback]

HDMI funker godt (men ingen lyd. skal det ikke være lyd på HDMI?).

9257156[/snapback]

Jeg har ikke en HDMI-kabel enda, så jeg kan ikke bekrefte dette. Det er mulig at marius hadde glemt en innstilling eller noe sånt.

Endret av Bruun
Lenke til kommentar
Jeg har ikke en HDMI-kabel enda, så jeg kan ikke bekrefte dette. Det er mulig at marius hadde glemt en innstilling eller noe sånt.

9280950[/snapback]

ikke umulig, jeg bare plugga inn jeg... hvor finner man sånne innstillinger da?

og enda viktigere: Hvordan fjerner man bloatware fra HP. jeg føler det er utrolig mye rart som kommer i oppstarten. Tar mye lenger tid enn det burde å starte opp windows, men er usikker på hva jeg kan fjerne.

Lenke til kommentar

For all del ikke avinstaller Intel Matrix Storage Manager!

Jeg sitter nå med en maskin som får blue screen i et milisekund ved oppstart, og deretter rebooter, og så på'n igjen. Det stod at det skulle være ufarlig å fjerne den, men under avinstallasjonen så jeg "Removing driver... ", og ble litt redd. Og det hadde jeg all grunn til :/

Lenke til kommentar

Jeg antar at det bare er å boote fra XP CDen, formatere og installere. Sjekk først om det finnes drivere til alle komponentene til XP!

HP har valgt å ikke inkludere recovery-CD, så jeg sitter nå på live chat med en HP-tekniker i USA som ikke har peiling på hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Jeg antar at det bare er å boote fra XP CDen, formatere og installere. Sjekk først om det finnes drivere til alle komponentene til XP!

HP har valgt å ikke inkludere recovery-CD, så jeg sitter nå på live chat med en HP-tekniker i USA som ikke har peiling på hva jeg skal gjøre...

9289001[/snapback]

Okay,har sett på hp sine sider å det er bare par drivere til wireless å touchpad å en ting til,så da bi det jo værre?

Lenke til kommentar

9289001[/snapback]

er det sata driver på xp pro da? eller må man trykke f6 under installasjon for 3parts greier?? Ikke så mye inne på detta!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...