zero_talent Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 HER er link til tre tester av maskinen. Får gode resultater:) ...gleder meg til maskinen min dumper ned i postkassa Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 HER er link til tre tester av maskinen. Får gode resultater:) ...gleder meg til maskinen min dumper ned i postkassa 9222186[/snapback] Er det samme da? Lenke til kommentar
Egat Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 HER er link til tre tester av maskinen. Får gode resultater:) ...gleder meg til maskinen min dumper ned i postkassa 9222186[/snapback] Er det samme da? 9222299[/snapback] Tipper det er test av maskiner i samme serien... 9575 er vel blandt de "råeste" i denne serien. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Okay. Har den HD DVD-rom? Lenke til kommentar
Egat Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Okay.Har den HD DVD-rom? 9222622[/snapback] Det har den ikke.. og det er vel det eneste som trekkes ned i testene etter det jeg har greid å skumme igjennom... Lenke til kommentar
Egat Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 HER er link til tre tester av maskinen. Får gode resultater:) ...gleder meg til maskinen min dumper ned i postkassa 9222186[/snapback] Du må vel ha ganske romslig postkasse for å få ned 17" i den da men hva vet vel jeg Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Bruun: Hvordan virker den som HTPC? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Pakker kommer da uansett ikke i postkassen ^^ Den er ganske stor ja, men jeg syntes bare det er deilig. Fingeravtrykkleseren har jeg oppdaget er litt i feien når jeg skal bruke tastaturet. Om armen minn legges over den, så prøver den å lese av "fingeravtrykket", og gir en popup. HD DVD rom er det ikke nei, men jeg tenker jeg skal gå til innkjøp av det etterhvert. Edit: janfredrik: Jeg har ikke fått testet den som HTPC enda, for jeg skal ikke hjem til hjemmekinoen før i starten av september. Har en flatskjerm her og, men mangler HDMI-kabel. De kablene er -dyre-, men skal se om jeg får noe billig på jobben. Endret 6. august 2007 av Bruun Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Okay Virker som du er fornøyd! Bestiller den i morgen tidlig jeg, hvis ingen har noe annet å si. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 virker som en solid pc dette bestiller jeg og så snart det er mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg mener å ha hørt at du får rabatter ved kjøp av 64-bits lisens hvis du har en 32-bits lisens, men det er mulig jeg tar feil der. 9146062[/snapback] Her kan du lese om det. Må legge til at minnet kan utvides til 4GB om det er ønskelig.. 9146234[/snapback] Husk at 32-bit kun kan se 3 gb. Altså du trenger en 64-bit versjon for å utnytte 4 gb. Jeg har dilemmaet DV9575 vs. DV9550. Den eneste forskjellen er 2GB RAM og 4GB RAM. Men tror jeg går for DV9575, syns ikke det er verdt 2500,- for 2GB ekstra RAM. Hva trenger man det til uansett:P RAM'en er verdt maks 1300,- om man fjerner de gamle (og får tilbake penger) og setter inn 2x2GB (snakker da ikke om original HP-RAM.) 9153089[/snapback] Og hva er forskjellen på orginal hp-ram og vanlig? Hp er ikke produsent av minne såvidt jeg vet. Jeg har en CL56, og jeg kjøpte en minnebrikke på 512 mb til, og jeg har ikke opplevd noe negativt med at jeg ikke kjøpte "orginal cl56" minne. Det er dog andre ting du må tenke på som f.eks. samme antall mhz på minnebrikken. Lenke til kommentar
zero_talent Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Husk at 32-bit kun kan se 3 gb. Altså du trenger en 64-bit versjon for å utnytte 4 gb. Det høres merkelig ut... men jeg har hørt andre si det samme. Er jo litt bortkasta med 4GB hvis maskinen ikke kan bruke alt da Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 milleniam: På den siden du linket til hos Microsoft så stod det at 32-bit støtter 4GB, og det er dette jeg har hørt før... Noen som vet om Toshibas HD DVD drev vil passe i denne maskinen? Lenke til kommentar
Egat Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Pakker kommer da uansett ikke i postkassen ^^Den er ganske stor ja, men jeg syntes bare det er deilig. Fingeravtrykkleseren har jeg oppdaget er litt i feien når jeg skal bruke tastaturet. Om armen minn legges over den, så prøver den å lese av "fingeravtrykket", og gir en popup. HD DVD rom er det ikke nei, men jeg tenker jeg skal gå til innkjøp av det etterhvert. Edit: janfredrik: Jeg har ikke fått testet den som HTPC enda, for jeg skal ikke hjem til hjemmekinoen før i starten av september. Har en flatskjerm her og, men mangler HDMI-kabel. De kablene er -dyre-, men skal se om jeg får noe billig på jobben. 9222917[/snapback] Har du mere du vil dele med oss Bruun? min maskin har ikke kommet enda Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bestilt fra XD Egat? Min er i Stokke nå, er jeg heldig har jeg den i morgen (i dag) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 milleniam: På den siden du linket til hos Microsoft så stod det at 32-bit støtter 4GB, og det er dette jeg har hørt før... Noen som vet om Toshibas HD DVD drev vil passe i denne maskinen? 9230114[/snapback] Se på post 6 i denne lenken. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Har du mere du vil dele med oss Bruun? min maskin har ikke kommet enda 9238132[/snapback] Tja, kan vel nevne en ulempe jeg har oppdaget. Maskinen lager veldig mye viftestøy, selv når den ikke brukes til noe... Jeg kan ikke huske at den var sånn de første dagene, men de siste dagene har den altså surret ganske høyt... Lenke til kommentar
nedle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tja, kan vel nevne en ulempe jeg har oppdaget. Maskinen lager veldig mye viftestøy, selv når den ikke brukes til noe... Jeg kan ikke huske at den var sånn de første dagene, men de siste dagene har den altså surret ganske høyt... 9238836[/snapback] Kan dette ha noe å gjøre med at du har hatt en avbrutt installering? Hvordan er skjermen? skinner den ubehagelig eller er den grei selv i mye/sterkt lys? Min kommer i morgen og jeg må bare smøre meg med tålmodighet! Lenke til kommentar
leietakerbombom Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Bare lurer på om det er flere enn meg som har bestilt denne pcen fra Amentio? Det står at den er på lager, men under bestillinga mi under min konto står det at den ikke er på lager. Og det virker som om at prisen går opp og ned (kraftig) på de fleste nettbutikkene. Flere som har opplevd noe sånt? Endret 9. august 2007 av dybdal Lenke til kommentar
Egat Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Bare lurer på om det er flere enn meg som har bestilt denne pcen fra Amentio? Det står at den er på lager, men under bestillinga mi under min konto står det at den ikke er på lager. Og det virker som om at prisen går opp og ned (kraftig) på de fleste nettbutikkene. Flere som har opplevd noe sånt? 9239983[/snapback] xd.no var vel den billigste jeg fant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå