Intern Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Nettopp lagt inn 173.80, men får ikke noen flere poeng i Vista's poengsystem, enn med 169.17. Crysis ytelsen skal derimot ha gått opp over 4FPS EDIT: Leif Endret 15. februar 2008 av Intern Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nettopp lagt inn 173.80, men får ikke noen flere poeng i Vista's poengsystem, enn med 169.17.Crysis ytelsen skal derimot ha gått opp over 4FPS EDIT: Leif Med moddet inf da seff? Legge ut link til filene? Hva med en liten rapport? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Moddet inf, ja Filene ligger her. Rapport får jeg ikke laget, da jeg ikke har noen oversikt over ytelsen med de gamle driverene, dessverre. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Har nå forsøkt med på å ta backup av BCD registret, uten hell Får en error når jeg skriver inn backup banen... Legger ved screenshot av error meldinga, men det står : VistaBoorPro detected an error while attempting to run the following command: /export "c:\users\mk\desktop\backup.bcd operasjonen er utført. would you like to open the events log? yes/no har lastet ned EasyBCD, men for å være ærlig skjønner jeg ikke åssen jeg tar backup av BCD registret der Baklager at jeg ikke kunne være til hjelp -MK- Endret 15. februar 2008 av -MK- Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg vet om den feilmeldingen, men de blir lagret uansett;) Bare se der du valgte at de skulle lagres. Du må ha aktivert visning av skjulte filer.. Så kommer det opp en del ".LOG*" filer etc.. Kan sjekke hvordan det gjøres i EasyBCD. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) har lastet ned EasyBCD, men for å være ærlig skjønner jeg ikke åssen jeg tar backup av BCD registret der Baklager at jeg ikke kunne være til hjelp -MK- Om du fortsatt har EasyBCD, så er dette framgangsmåten (selv om det er dårlig menybeskrivelse): - Velg "manage bootloader" - Velg en lagringsplass under "backup and restore bootloader settings" - Trykk backup settings. Dette skal fungere uten problemer. (NB: Husk å aktivere visning av skjulte filer.) Tror du vil få (ved valgt navn "backup") en "backup.bcd", en skjult "backup.bcd", "backup.LOG1", "backup.LOG2." Noe slikt i alle fall. Så du er nok til ganske stor hjelp enda;) Endret 15. februar 2008 av nordemoniac Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hmm...får ikke tak i -MK- igjen Noen andre som orker å installere EasyBCD og følge mine anvisninger i tidligere post? Er da kun nyttig til meg om dere ikke har endret/slettet vista's bootloader... Men om dere har installert Grub, så er Vista's bootloader fortsatt intakt. Vær så snill å hjelp meg! Skulle gjerne fikset dette i kveld. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nettopp lagt inn 173.80, men får ikke noen flere poeng i Vista's poengsystem, enn med 169.17.Crysis ytelsen skal derimot ha gått opp over 4FPS EDIT: Leif Her er mitt resultat etter oppdatering til din anbefalte driver. Har kun økt på "bedrifts- og spillytelse i 3D" med 0.1. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Var akkurat det jeg sa. Ytelsen i Crysis skal derimot ha blitt forbedret. Her er et bilde som beviser det: Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Fikk det til med Easy Bcd! sorry for at jeg er litt treg til å svare, har vært litt mye å gjøre i dag har visst ikke lov til å laste opp denne filtypen i innlegg på forumet, så får prøve å sende dem på PM... -MK- Endret 15. februar 2008 av -MK- Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det var ikke lov å laste opp slike filtyper på PM heller, har du MSN eller mail kan jeg sende det til deg der -MK- Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Må vel zippes (rar'es ) først... Vel, har sendt deg mail/msn på PM. Du fikk fatt i alle 4 filene? (3 som er skjult) Endret 15. februar 2008 av nordemoniac Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Ja, fikk tak i alt ja:) tenkte ikke på å zippe dem :dontgetit:4 ligger som vedlegg nå Backup.zip Endret 16. februar 2008 av -MK- Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hei La inn 173.80 Drivere nå etter å ha hatt 169.04 en stund. Fikk 2482 Poeng i 3Dmark 06 med alt på standard. Fikk sirka den samme scoren med 169.04 driveren også. Er dette normal score med alt default? Har i tillegg mista muligheten for å refreshe windows aero greia, noen som har opplevd det? mista den muligheten etter å ha prøvd en del forskjellige drivere. *EDIT Oppdaterte PC-en med Skjermkort driverne fra Windows Update(167.43) og kjørte 3dmark 06 test alt standard. fikk: 2718 poeng beste jeg har fått. Endret 16. februar 2008 av zepyrh Lenke til kommentar
KristianG Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har jobbet no jævlig for å finne åssen RAM jeg skal kjøpe for å utvide fra 2GB til 4GB Har sendt flere mailer til mamoz.no uten å fått noe svar... Online dok fra HP sier det er bare 1 minnebrikke i maskinen - det kan ikke stemme. Dette er det jeg mener er riktig kjøp - har ikke kjøpt selv ennå - men blir snart http://datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=4&am...&altvarenr= http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325699 Vurderer selv å installere 2x2 Gb RAM på min 9575. Noen som har gjort dette ? Har noen funnet ut av hvor brikke 2 befinner seg ? (Må den skrus _helt_ fra hverandre for å få det inn) /KristianG Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har ikke gjort det, men vurderer selv. Jeg kommer ikke til å kjøpe 2gbx2gb, men bare en 2bg og bruke 1gb, altså 3gb(32-bit vista) Begge rambrikkene ligger i midten av maskinen og du trenger ikke å skru opp hele, men kun det lokket i midten. Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har ikke gjort det, men vurderer selv. Jeg kommer ikke til å kjøpe 2gbx2gb, men bare en 2bg og bruke 1gb, altså 3gb(32-bit vista) Begge rambrikkene ligger i midten av maskinen og du trenger ikke å skru opp hele, men kun det lokket i midten. Hva skal dere med så mye på denne maskinen? Bruker under normal modus godt under 1 gig minne? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Godt under 1GB er vel å ta litt hardt i... Jeg bruker akkurat nå 1058MB, og har kun FireFox oppe å går (Vista Ultimate med Aero, Sidebar og alt det der.). Lenke til kommentar
tiss Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Skjermkortet mitt har klikket tror jeg. På WoW lå jeg på rundt 80 fps gjennomsnittelig men i dag tidlig låg jeg plutselig på 20-30 fps!! Hva i huleste kan det skylde? Jeg har ikke tuklet med noe eller skiftet drivere. EDIT: Får 3860 i 3dmark 03 uten å ha vert borti noen innstillinger Endret 24. februar 2008 av tiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå