Bruun Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Har du testet med andre trådløse maskiner på routeren din da? Kan være noe galt med den :\ Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Høres ut som du har et modem koblet opp mot en router, og begge bruker DHCP... Prøv å skru av på modemet. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Opplever under spilling av Battlefield 2 at det hakker noe jævli med alle innstillingene på fullt. Greia er at det fungerer greit noen minutter, men så kommer helvetet... Kan det ha noe med varme å gjøre? Jeg satte PC-en i fanget, med innsugningsviften i løse luften, og det virket nesten som om problemet ga seg:S Noen andre som opplever at det virker som om viften blokkeres om den står på et vanlig bord? Hører liksom den "vakum"-lyden som man får når man støvsuger enn skinnsofa/seng liksom. Og når man løfter litt på PC-en, så blir det normal lyd igjen... Håper dere skjønner hva jeg mener? Jeg vurderer å kjøpe en laptopkjøler, eller bare lage noe jeg kan sette under støttene.. Syns rett og slett denne maskinen bruker vifta litt for mye. Men hør om dere også hører en annen lyd når PC-en står rett på et bord. (vakum-lyd som man får på støvsuger) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har nå lagt inn XP og installert drivere, men jeg får ikke lyd når jeg kobler til TV-en via HDMI. Jeg fikk det med vista, for da måtte jeg endre noe i lydinstillingene, men på XP finner jeg ikke disse instillingene. Noen med XP som vet hvor de ligger? Ingen? Dere som har lagt inn XP, hva gjør dere for å få lyd via HDMI-kabelen? Lenke til kommentar
oizann Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det kan jo ikke være modemet ettersom det kun gjelder den trådløse delen,å kun min maskin.Å det er ikke bare hjemme hos meg,det er samme hvor jeg kobler meg til trådløst så skjer det Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå har det virkelig skjedd noe spesielt med maskinen min! Det hjalp visst ikke å legge inn XP. Dette får jeg opp helt plutselig, opptil flere ganger om dagen ved vanlig bruk. Jeg må så holde inn av knappen for å få brukt pcen igjen. Har sendt mail til HP nå. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det der virker som et problem med skjermkortet spør du meg, du må nok sende den inn ja :\ Endret 9. januar 2008 av Bruun Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så mye artifacts i Windows har eg aldri sett før tror eg Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan være GPU eller CPU spør du meg.... (Men ingen spør meg...) Lenke til kommentar
froggy_boll Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hallå, norska bröder! Är en nybliven ägare av dv 9575 och håller precis på att testa maskinen. Följer er tråd med intresse. Jag har, hittils, följande konstigheter med mitt exemplar av 9575.an: När jag vill använda den vänstra shift-tangenten så går det inte att få stor bokstav på nedre radens bokstäver/symbler (förrutom B och N). Om jag använder höger shift-tangent går det bra; men alltså inte funktionen med den vänstra. Har någon av er stött på detta problem och/eller har förslag på lösning? Tacksam för assistans! Froggy_boll från Stockholm Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Dette problemet opplever ikke jeg... Dette hørtes veldig rart ut! Jeg opplever derimot venstre shift-knapp som lite brukervennlig, spesielt når jeg skal lage > tegnet... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har ikke dette problemet jeg heller... Er vel bare å sende maskinen til reparasjon , ikke mye å gjøre med slike problemer -MK- Lenke til kommentar
karl_filip Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har hatt min dv 9575 et par måneder nå, og har nedgradert den til xp. Jeg spiller det gode gamle red alert 2, og hvor dårlig det går overrasker meg. Det lagger og hakker voldsomt når jeg spiller på nettet, og når jeg spiller offline går spillet plutselig veldig fort, og plutselig dårlig.... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nå har det virkelig skjedd noe spesielt med maskinen min! Det hjalp visst ikke å legge inn XP. Dette får jeg opp helt plutselig, opptil flere ganger om dagen ved vanlig bruk. Jeg må så holde inn av knappen for å få brukt pcen igjen. Har sendt mail til HP nå. Jeg haddde noe av samme prob med min HP dv9xxxx(husker ikke helt resten) men, jeg tok bare kontakt med forsiktingen min og fikk tilbake hver eneste krone. Skjermkortet var defekt på den. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Et defekt skjermkort går på garantien. Ikke vits i å ta det på forsikring... Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Et defekt skjermkort går på garantien. Ikke vits i å ta det på forsikring... jeg hadde riktig nok velta 0.5L pepsi max over laptoppen så derfor jeg fikk noe av samme greiene Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ja, da blir det en forsikringssak Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jepp. Poor connection on LCD, display is completely blurred heter det visst. Sendte den inn for en uke siden. Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvordan ble det med dere som hadde susing fra strøm boksen? fikk dere bytta eller fikk dere ikke nye strømbokser? Min har en svak susing i seg og når jeg scroller opp og ned en webside bråker den mere. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg fikk aldri min i posten som lovt, men som regel så overdøver viften på maskinen pipingen, så det går "bra" nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå