Gå til innhold

HP Pavilion dv9575 erfaringer

Bruun

Anbefalte innlegg

So far so good.

Etter å ha fulgt den guiden er det bare noen få ting jeg ikke får til å fungere:

- Fingeravtrykkleseren (har ærlig talt ikke prøvd noe særlig heller)

- Razer Copperhead musen. Har installert drivere og den står som innstallert, men musa rikker seg ikke!

Det er vel det hittil! Er en del som står som "ukjent" i Device Manager, men i morgen har jeg bedre tid til å se på det.

Edit: Det aller meste er nå på plass. Alle "ukjente" i Device Manager var stort sett minnekortleseren, som jeg hadde glemt å installere.

Jeg sliter fortsatt med å Razer Copperhead til å fungere...

Endret av Bruun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha fulgt den guiden er det bare noen få ting jeg ikke får til å fungere:

- Fingeravtrykkleseren (har ærlig talt ikke prøvd noe særlig heller)

alt annet funker bortsett fra fineravtrykklesern? Vurderer å bytte til XP nå jeg as.

For å få fingeravtrykkleseren til å fungere gjør du det jeg har nevnt i et annet forum:

"To get the fingerprintreader working, remember to copy SwSetup folder from your Vista pc before installing XP. And when you have installed XP do this:

1. Open subfolder in Swsetup folder called "Misc5". Install the file "ATMinInstall.exe".

2. Open subfolder in Swsetup folder called "VSAM". Install the file "SilentSetup.exe"

3. Reboot your pc and everything should now work.

Endret av AMDXP
Lenke til kommentar

Hei!

Skal kjøpe meg en Hp pavillion pc, valget står mellom dv9575 eo/eu og dv9655eo, i en forbindelse lurte jeg på noen småting som jeg håper noen kan hjelpe med.

PC-en skal brukes primært til photoshop og 3d modelering og sikkert et spill eller to!

Noen som vet hva forskjellen på eo og eu utgaven? Eo er jevnt over 500 kroner dyrere, men jeg ser ingen forskjell!

Hva er forskjellen på 9575 og 9655 bortsett fra at den siste "bare" har 2mb cache!

Hvor viktig er cahcen i mitt bruksomerådet?

Mvh

Anders

Lenke til kommentar
Da var XP reinstallert igjen, og alt fungerer som det skal! Fingeravtrykkleser dropper jeg foreløpig, har ikke noe behov for den nå. Razer Copperhead funker ihvertfall!

Gratulerer! Godt jobba! Fant du hva som var problemet med usbportene forrige gang?

Lenke til kommentar

USB-portene var i orden, men jeg tror det var noe galt med Microsoft sine innebygde Human Interface Device drivere som gjorde at USB-mus var ubrukelige. Hvorfor dette skjedde aner jeg ikke...

Alt er ihvertfall i orden nå! Merker at det eneste jeg savner i Vista er valutakalkulatoren i Sidebaren ^^

Lenke til kommentar
USB-portene var i orden, men jeg tror det var noe galt med Microsoft sine innebygde Human Interface Device drivere som gjorde at USB-mus var ubrukelige. Hvorfor dette skjedde aner jeg ikke...

Alt er ihvertfall i orden nå! Merker at det eneste jeg savner i Vista er valutakalkulatoren i Sidebaren ^^

Du må ta en ytelsestest når alt er i orden. Vurderer dual-boot eller fullt skifte jeg også.

Kan jeg laste ned en Vista-DVD og bruke lisensen som står under PC-en?

Evt. få tilsendt DVD fra Microsoft, ettersom de allerede har sørget for at jeg har en lisens? Så slipper jeg alt tullet fra HP.

Lenke til kommentar
Uhm, jeg har nå kjørt 3Dmark03 med 163.69 drivere + moddet inf, og jeg fikk 3777 poeng...

Nå brukte jeg 162.22, og da fikk jeg 5688. Fortsatt mye dårligere enn Mala fikk though...

Nå har jeg kjørt 3DMark03 på XP med 163.76-driverne, og da fikk jeg hele 7782 3DMarks!

Lenke til kommentar

Sitter å vurderer å kjøpe en HP pavilion med 17 tommer. Syns det virker som om det er 1000 forskjellige versjoner. Ser dere snakker om 9575. Er det forløperen til 9675 eller? Ønsker uansett en pc til rundet 10.000 og har ikke lyst til å gå grisefe... Kan noen hver så snill gi meg noen anbefalinger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...