Intern Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vista fant drivere til quicklaunch for meg. Mine volumknapper fungerer, men har ikke klikkelyden. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Klikkelyden blir så vidt jeg husker satt i BIOS. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva er grunnen til at folk vil bytte over til XP? Er Vista så elendig? Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hva er grunnen til at folk vil bytte over til XP? Er Vista så elendig? For å gjøre en kort forklaring enda kortere: Ja, dagens Vista er ubrukelig! Hvorfor bruker spisepinner når man kan bruke gaffel og kniv? Man merker også at Dell, HP og Acer er forbannet over at Vista ble sluppet ut for tidlig. Gode tegn på det er at sommerens modeller fra disse produsenter tilbys nå i høst med ferdig fabrikk innstalasjon av XP. Jeg orket ikke å vente på at dv9550/9575 skulle komme med XP, så jeg gjør nå en manuel driveroppsett av XP og det fungerer veldig bra! Jeg ha fått det meste til å fungere. Endret 4. november 2007 av AMDXP Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hva er det du ikke får til å fungere? Har hatt mye å gjøre i det siste, så å installere XP har vært nedprioritert, men Vista begynner å gå meg på nervene... Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Vista begynner å gå meg på nervene... Jeg jeg kjenner følelsen! Mye unødvendig tidsbruk på elementære ting som vpn-oppsett. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjører XP på min nye HP nå. Hva er det du ikke får til å fungere? Jeg mangler driveren til fingeravtrykkleseren og software til den... Endret 4. november 2007 av AMDXP Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Den har jeg sluttet å bruke uansett, så det går bra. Lenke til kommentar
pinguz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Den har jeg sluttet å bruke uansett, så det går bra. Fungerer bra så lenge man er tørr på hånda, er man litt klam er den helt håpløs! Spesielt morsomt er det da, når man har hatt lyden på fullt når man skrudde av dataen, og må høre på den feilmeldingslyden 100 ganger på full guffe før man får logget inn! Endret 5. november 2007 av pinguz Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Mulig jeg har vært litt klam til tider, men 90% av tiden er jeg helt normal på fingrene. Problemet hos meg var heller det at når jeg dro fingeren i en webside, så skrev den veldig ofte kun inn brukernavnet, ikke passordet, og da begynte pop-upen å poppe opp hvert sekund helt til jeg lukket siden. Tror det skyldes at jeg ofte klikket på f.eks Nettbank-link, gikk til en annen tab i nettleseren imens, og gikk til Nettbank-taben når den var loaded. Ble så irriterende til slutt at jeg droppa hele greia. Skulle ønske det fantes et annet kompatibelt program til den... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ah, fingeravtrykksleseren er noe dritt til tider. Henger meg på det innlegget med høy lyd fra sist du logget av.. "DIDO!, DIDO!" JAJAJAJA, jeg vet.. Fingrene mine virker ikke... Tok meg et lengre bad en gang.. Skulle jobbe på PC etterpå.. fy faen jeg slet!! Først så prøvde jeg ca. 50 ganger å komme inn (med høøøøy lyd) deretter prøvde jeg å skrive inn passord.. Men fikk feilmeldingen "kan ikke koble til server for fingeravtrykksleser" eller noe i den duren. Dermed måtte jeg restarte maskinen noen ganger, så kunne jeg skrive inn med tastene. Litt småbugs på denne maskinen?... Har også problemer med at skjermen er svart, og at harddiskene ikke starter opp noen ganger. Da pleier jeg å ta ut batteri + CMOS batteri. Pleier å fungere etter det, og er absolutt ikke vanskelig (gidder ikke å sende inn til "reparasjon.") Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ein ting etter at eg formaterte med XP, om eg setter maskienn i ventemodus etc. så får eg ikkje på skjermen ved neste aktivering. Litt irriterende, men det er veldig mulig det har noe med skjermkort driverene å gjøre. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det stemmer. Skjermkort driverne er problemet. Hvis du ikke vet hvor du skal skaffe nye, er www.laptopvideo2go.com en fin side NB: Husk å bytt ut INF filen som du får med driverne, med den som ligger på siden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja det er drivere fra den siden eg bruker faktisk Litt usikker på om det er nyeste driver fra den siden dog. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Folkens jeg anbefaler dere å bruke denne stabile driveren: XTreme-G 163.76 XP 32bit fra denne siden: http://www.tweakforce.com/modules.php?name...nload&cid=7 Jeg bruker den selv og har ingen problemer Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg bruker 169.04. Fungerer supert. Ikke testet noe ytelses forskjell fra andre drivere men... Lenke til kommentar
Jonwm Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne drivere til quickplay? Finner ingenting på hp sine hjemmesider. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som kunne tenke seg å være litt behjelpelig med drivere til xp? Så evig lei av "sirup" Vista.. Det er jo ikke rare driverene man finner på HP sine sider til Xp Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Laptopvideo2go.com Lenke til kommentar
oizann Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Laptopvideo2go.com Det er vel kun til skjermkortet?De har jeg allerede funnet Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Åja, du tenkte sånn generelt...hmm, hva trenger du til da? Nå har jeg gjort det forresten... Ble lei av å ha både Premium og Ultimate på harddiskene, så jeg formaterte C:. Nå kommer jeg ikke i Windows. Har ingen boot CD, restore funker ikke, satt harddisk 2 i harddisk 1 slotten...nada. Noen som har en idè om hva som vil bli det enkleste for meg å gjøre, for å få datan oppe å kjøre igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå