Intern Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er hvertfall ingen problem å installere Vista Ultimate 32-bit på harddisk nr. 2. Kjører nå "dual-boot" med Premium og Ultimate. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvilke drivere er det folk bruker for XP på denne maskinen?Eller essensielle drivere generellt sett. Fikk ikkje HP wireless assistant til å funket visstnok. Fikk formatert uten problemer i går, og du verden så deilig det var å bare sitte i Windows å nyte kjappheten Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har bare ett problem med maskina for tiden: Fingeravtrykkleseren, og programvaren. Ofte fungerer den ikke, og da må jeg restarte. Andre ganger så popper den opp først 2 ganger, og etter at jeg har dratt fingernpå den ene så popper det opp nye helt til du lukker siden. Noen andre som har lignende problemer? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som bruker denne? Hvem av driverene som ligger ute er best nå? Har nylig formatert og har standarddriverene. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvem av driverene som ligger ute er best nå? Har nylig formatert og har standarddriverene. Det må du nesten teste selv. Og det heter ikke "Hvem av driverene....", men "Hvilken av driverene....". hvem pron, gen. hvem sin el. hvis (norr hveim, dat av spørrepron hverr 'hvem') som spørrende pron 1i direkte spørsmål: h- har betalt? / h- tror du kommer? / h- ser hun etter? / h- der? oppgi navnet ditt! / h- andre hilste du på? / h- vet? det er ikke så godt å si 2i avhengige spørresetn: han visste h- vinneren var / h- som gjorde det, kan være det samme 3som relat pron: besøk h- du vil for meg! / jeg tror ham ikke, h- han nå enn sier han er / h- som helst kan melde seg på enhver, alle / foreld: en mann for h- ære betyr alt hvilken pron hvilket, hvilke (norr hvílíkr) som spørrende pron 1hva slags hvilke problemer tror du vil oppstå? / nå vet De hvilke interesser som står på spill 2hva for en (et, noe, noen) av et bestemt antall hvilket skonummer bruker han? / hvilket? hva (behager)? 3i utrop: h- dag! for en dag / som relat pron: den (det, de) som du aner ikke hvilket mas det har vært i dag! / ta h- du vil! / foreld: huset i hvilket konsulen bodde som konsulen bodde i / han ville bli rik, hvilket han også ble noe (som) Hadde jeg vært deg, hadde jeg krevd skolepengene mine tilbake! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jess da har eg endelig funnet tid til å få unnagjort renoveringa på PC`en i dag..men eg mangler lyd drivere til maskina mi Noen som kan like meg korrekt driver for XP Pro? Fikk forresten 7777 poeng i 3DMark 03 etter XP formateringen. Bruker 165.01 driverene. Endret 15. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Patz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vet ikke hvor du finner driver, men se litt rundt på HP / Google. Men husk at du må installere denne pakken FØR du installerer driver: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...228&lang=no Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Takker og bukker EDIT:Det er faktisk faen meg heilt utrolig at eg ikkje finner noen faens drivere som passe maskinen altså. Lastet ned noen fra Realtek for XPettersom dette står oppført under VISTA driverene for maskinen, men ikkje faen. Endret 15. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Patz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 En del av driverne fra DV9060 vil fungere på maskinen. For webcamet må du laste ned driveren for vista (den virker på XP) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Huff, eg testet Lyd-driveren til maskinen du hintet til uten hell Eg begynner å bli mildt sagt pisslei. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Har du prøvd om Windows Update finner noen lyd-drivere da? Jeg ville prøvd å ringe HP og spørre dem om det i det hele tatt er mulig (noe det ærlig talt burde være). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Har kjørt det som er av windows update, og den har funnet sitt virker det som Men dette her var lite nissete saker for å si det mildt. Var vel ein baki her som hadde formatert til XP, og fått alt i tipp-topp stand. Får sende han ein PM i tilfelle han ikkje stikker innom denne tråden BREAKING NEWS Ja da må det ha skjedd noe rart her tidligere når eg prøvde denne driveren R1.79 for XP HER!. For eg hentet den opp igjen fra bosskurven og lot det stå til i fortvilelse...og jaggu pokker funket det gitt. Tok sin tid, men det er verdt det når man sitter med XP på denne maskina Endret 15. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
k3p Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Lite spørsmål som plager meg sykt for øyeblikket Sitter å spiller ett flash spill på internett som jeg ikke kan forstå skal gå glatt uten problemer på min dv9575. Men dessverre hakker / lagger spillet en god del noe som jeg ikke kan forstå?? Kammeratene mines Acer maskiner som ble kjøpt inn for omtrent 2 år siden kjører spillet glatt liksom..Er det Vista som krever så UTROLIIIIG mye av maskinen min?? Link til spillet: PoolGame du bruker ikke strømsparing? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har kjørt det som er av windows update, og den har funnet sitt virker det som Men dette her var lite nissete saker for å si det mildt. Var vel ein baki her som hadde formatert til XP, og fått alt i tipp-topp stand. Får sende han ein PM i tilfelle han ikkje stikker innom denne tråden BREAKING NEWS Ja da må det ha skjedd noe rart her tidligere når eg prøvde denne driveren R1.79 for XP HER!. For eg hentet den opp igjen fra bosskurven og lot det stå til i fortvilelse...og jaggu pokker funket det gitt. Tok sin tid, men det er verdt det når man sitter med XP på denne maskina Er det stor forskjell på ytelsen vista--->xp? Funker 8600gs bra med xp? Mvh Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Så XP fungerer altså bra? Har du drivere til skjermkort, fingeravtrykkleser, mikrofon, webcam, Quickplay-knappene og minnekortleseren? Fungerer HDMI-utgangen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Sålangt har eg kun fått på plass skjermkort driverene og lyd(etter mye pes) og minnekort leser(har ikkje testet denne da). Skal se om eg får snekret sammen resten enten i dag eller i morra Forøvrig ser det ut til at 165.01 driveren + moddet INF-fil kjører bra Fikk eit hopp opp til 94fps i gj.snitt på stresstesten i CS:S(fikk ca 86 i Vista). Unreal Tournament 3 demoen var faktisk spillbart også i XP...hakket noe så sjukt i Vista. Opplevde ein del ujevn ytelse i Day of Defeat i tidligere, så er litt spennt på åsse dette funker no. Om eg får alt til å funke, eller det eg får til å funke rettere sagt kan eg samle i denne tråden slik at nestemann ut ikkje trenger å herje så forbannet mye Endret 16. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Lurer på å bytte til XP jeg også. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Fint om du holder oss oppdatert Mala, for om dette fungerer bra for deg så tror jeg at jeg prøver meg på det samme! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg tok akkurat en test med 3DMark03 på min Acer Aspire 5101AWLMi med 2 GB RAM. Resultatet var meget nedslående hehehe. Fikk 1269 poeng hehehe. Men, jeg har nå bestilt meg en HP Pavilion DV9575 så det blir spennende å teste den når jeg får den forhåpensligvis i neste uke en gang. Gleder meg som et barn Lenke til kommentar
k3p Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 For de som sliter med webcam som faller ut... se på : http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=149463 Jeg kjøpte i dag en hdmi-kabel - type billig på spaceworld - og tenkte jeg skulle teste lyd og bilde på denne doningen. Selvfølgelig skulle dette ikke gå så smertefritt som jeg hadde håbet. Jeg fikk både lyd og bilde, men skjermoppløsningen passet ikke min samsung le32m51b. Jeg har prøvd å skru av nvidiaskalering, men da får man jo selvfølgelig en sort ramme rundt og man vil jo helst at bildet skal strekke seg så godt som mulig ut til kantene. Etter mye fram og tilbake har jeg muligens en løsning, men vet ikke hvordan jeg skal få det til. TV-skjermen har best oppløsning på 1360x768. 9575eo støtter ikke denne oppløsningen. Er det noen måte jeg kan legge til denne oppløsningen på? monitor.inf elns? Takker for alle svar mvh martin andersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå