Gå til innhold

Lite gode priser på 8800 GTX, men her er en!

Theo343

Anbefalte innlegg

Det er utrolig lite bevegelse i 8800GTX om dagen og det må nok ATI ta skylden for med for dårlig konkurranse.

Dette fører til enorm treghet i skjermkortmarkedet om dagen. Men jeg fant dog en meget god pris på Gigabyte sine utgaver.

https://prisguiden.no/product.php?productId=56559

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...24;c:36132;r:pg

Det har "Call of Juarez" og "Civ4" i bundle. Ikke noe å rope hurra for i dag, men alikevel meget spillbare spill.

EDIT:

Nesten en skam å kalle det "ekstremt god pris". Dette burde vært normal prisen nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har/hadde jo komplett tilbud på XFX 8800Ultra til under en tusen-lapp mer enn GTX...

På tide at prisene går ned!

9130429[/snapback]

Jepp! Kjøpte en av de før helgen. Prisen var 4795,- , og nå ser jeg at prisen har gått opp igjen til 5695,- . :wow: Vurderte nesten to stykk, men tenkte at det er ikke lenge til neste high-end model fra nVidia, så lot være.

Håper at den er stabil. Har hatt litt dårlig erfaring fra før av med et eVGA 8800GTX KO ACS3 kort jeg bestilte for 2-3 måneder siden...

Lenke til kommentar

Nå skal det også føyes til at nVidia faktisk har kuttet prisene på GTX kortene, men de fleste kortprodusentene og importørene har desverre spist opp mesteparten av priskuttet.

Men ja... 3800 er en bra pris for et GTX kort.

Lenke til kommentar

GDI:

3800,- er en spiselig pris ja, men mange kort er fortsatt altfor dyre og ligger godt over 4000,-.

Vet du noe mer om når 8900 ser dagens lys? Det er nå 9,5 måneder siden 8800 GTX kom....

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...