zeox Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 skal kjøpe meg xbox snart, og jeg lurer litt på hva slags spill jeg skal kjøpe med..... har dere noen forslag? jeg liker action, adventure, bil, whatever...... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har du ingen spill, bør du stikke på elkjøp nå, der tar de kun 299,- for Halo, Rallisport Challenge og Project Gotham Racing. Alle de er du nødt til å eie Så også at de hadde Quantum Redshift for 249,- , men det er inget toppspill etter min mening, selv om det er ganske kult, men litt kortvarig, men jeg hadde slått til på den prisen! Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Stikk på www.dvdstrax.com Der har de nye xbox spill til 3-400 kroner.De har ikke sinnsykt mange spill,men noen har de Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Cel Damage er sjef! Iallefall et heftig multiplayer spill ! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Stikk på www.dvdstrax.comDer har de nye xbox spill til 3-400 kroner.De har ikke sinnsykt mange spill,men noen har de ja, men der får de nesten ikke inn spill..... de satser mest på ps2, noe som jeg syntes er velig dumt.... bionicman: kommer ned en tur i mårra (søndagen..) da må vi spille halo! :wink: Lenke til kommentar
$|rone$ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Halo og Splinter's Cell er noen av de første spillene du bør kjøpe deg hvis du liker action! Rallisport Challenge er et meget bra bilspill! Når Halo 2 kommer ut er det ingen tvil hvilket spill du må kjøpe deg! *Splinter's Cell *Halo *Ralisport Challenge *Halo 2 når det kommer ut Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Den er grei zeox'ern.Da må vi kødde med rakettkasteren og bilene i Halo at. Det er rått og sprette drithøyt opp i lufta på Halo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå