Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Passat med iPod-tilkobling

Anbefalte innlegg

Hei!

Har kjøpt meg en brukt -07 Passat, hvor det sitter stor navi med tilkobling for iPod i hanskerommet.

Har prøvd og koble til en iPod, hvor på jeg har trykket på CD-knappen på navien. Da får jeg opp et skjermbilde som ser ut som om det er tilkoblet en cd-veksler - altså CD 1, CD2 etc, men det er kun i CD1 at det vises at det er noe. Når jeg så trykker på CD 1, starter den å spille fra iPoden, men det står kun Track 1 i displayet. Trykker jeg for neste sang, kommer Track 2 osv. Ingen tekst om hvilke sanger som spilles. har heller ikke funnet noen god måte å spille av sang nr 78 på f. eks uten å trykke 78ganger på neste sang-knappen. Veldig tungvindt.

Noen som vet hvordan dette skal fungere??

PS! Har akkurat kjøpt iPod så jeg er ikke velding godt kjent med den, mulig jeg gjør noe feil med den eller har satt den på feil innstilling.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei jeg hadde en vw Caddy 06 på jobb, der kjøpte jeg det kitet som gjør at en kunne bruke ipod opp mot orginal spilleren.

Jeg fikk samme problem som du har, så jeg tviler på at det er noen løsning på dette.

Det er også litt kipt at en ikke får opp tekst i displayet på spilleren.

Men lydkvaliteten var helt kanon så det er til å leve med uten tvil. Bare litt stress å finne frem til sangene når en må bla gjennom alle liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...