Gå til innhold

Hvordan et rom burde være innredet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ikke vite det. Men jeg trenger virkelig en ny pute. Helst en pusete en. Også trenger jeg korkeopptrekker.

9130245[/snapback]

En korkeopptrekker må jo være skeiv... Ingen skeive personer som kan være korkopptrekker for Kitty? :D

----

Jeg kan være både FleshLight og pute samtidig, om du føler for å prøve noe nytt og spennende?

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke vite det. Men jeg trenger virkelig en ny pute. Helst en pusete en. Også trenger jeg korkeopptrekker.

9130245[/snapback]

En korkeopptrekker må jo være skeiv... Ingen skeive personer som kan være korkopptrekker for Kitty? :D

----

Jeg kan være både FleshLight og pute samtidig, om du føler for å prøve noe nytt og spennende?

9130258[/snapback]

slutt opp. du er fleshlight. du ligger under puta til bundy

"THIS THREAD WAS RAIDED BY #SO"

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Som Nyhus selv sa det er tråden fort blitt raidet/overtatt av SO-tendensen. Mens SO er oppe til diskusjon i forumstyret og moderatorteamet ønsker vi ikke nye SO-tråder, enten de heter "Siste Ordet" eller "Bestemor".

Om du, Nyhus, føler for å åpne en tråd med samme emne må du gjerne gjøre dette. Rapporter isåfall innlegg som bryter med emnet i tråden.

Snorre :)

*Tråd stenges*

Edit: Jeg vil personlig passe på at en eventuell ny tråd ikke bryter ut i generelt pisspreik. Så ikke tro at dette er en sjanse til å lage enda en SO-tråd.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...