Gå til innhold

Red Bull Dram - Farlig?

Anbefalte innlegg

RedBull er langt "kraftiger" enn Battery og burde ikke sammenlignes. Det er en grund til at det ikke selges i norge. Battery er ikke i nærheten av så kraftig som RedBull og kan derfor ikke sammenlignes.

Man kan få unormal pust, hjerterytme o.l. og da er det ikke en bra ting om kroppen i tillegg er sløvet ned av sprit..

9137450[/snapback]

Sant det du sier, men folk har jo dødd av å drikke det før trening! Da er jo hele poenget borte da!

9137537[/snapback]

Vel, Taurinmangel hos katter kan føre til alvorlige sykdommer, blant annet sviktende syn og blindhet, hjerteproblemer. Taurin er en organisk aminosyre som er en av hovedingredriensene i RedBull, Redbull innholder også hovedsaklig Sukker og Koffein.

Grunn til at kroppsbyggere gjerne bruker Redbull i trening er at det visstnok skal hemme muskeltretthet, men redbull brukes jo gjerne ikke rent i treninga.

Så fort det skjer noe, med at en person har et svakt hjerte og drikker en kopp med koffein, som tilfeldigvis er Redbull og faktisk klarer å dø av det, syns jeg nå er teit, om det ikke er dokumentert, jeg mener, han kunne like gjerne senka pulsen til 0 ved en kopp kaffe, og var det ikke koffeinet som tok kvelden ta offret, var det bare snakk om tid før en naturlig årsak gjorde det.

Om 15minutter blander jeg 40% vodka og energidrinken "Burn", jeg håper jeg ikke dør.

vel og merke, ved innlegget prøver jeg ikke få alle til å drikke store mengder med taurin, ei heller Redbull, eller Burn, eller Vodka =)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...