Gå til innhold

Red Bull Dram - Farlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RedBull er langt "kraftiger" enn Battery og burde ikke sammenlignes. Det er en grund til at det ikke selges i norge. Battery er ikke i nærheten av så kraftig som RedBull og kan derfor ikke sammenlignes.

Man kan få unormal pust, hjerterytme o.l. og da er det ikke en bra ting om kroppen i tillegg er sløvet ned av sprit..

Endret av mrKaizer
Lenke til kommentar
RedBull er langt "kraftiger" enn Battery og burde ikke sammenlignes. Det er en grund til at det ikke selges i norge. Battery er ikke i nærheten av så kraftig som RedBull og kan derfor ikke sammenlignes.

Man kan få unormal pust, hjerterytme o.l. og da er det ikke en bra ting om kroppen i tillegg er sløvet ned av sprit..

9137450[/snapback]

Sant det du sier, men folk har jo dødd av å drikke det før trening! Da er jo hele poenget borte da!

Lenke til kommentar

De skal ikke selge RedBull i Norge, og om de gjør det, tror jeg nok ikke det skjer mange stedene.

For å svare på topic: Drakk en mengde drinker med RedBull(hovedsaklig RB+Jäger og RB+vodka) da jeg var i Polen og jeg har enda ikke fått noen varige men.

Er vel som mye anna: kommer ann på mengden :)

Lenke til kommentar

9137450[/snapback]

Jepp! Leste på internett nå at en redbull-boks inneholder 3gram koffein og at det tilsvarer 30 kaffekopper, mens 3 Batterybokser tilsvarer halvannen kaffekopp :whistle:

Leste også fra arkivene til dagbladet.no fra 2001, der det var om 3 ungdommer fra Sverige som har dødd, da Redbull var mistenkt innblandet. 2 av ungdommene blandet dette med sprit, mens den andre drakk Redbull rett etter trening.

Men jeg drikker redbull, og har ikke dævva ennå :w00t: Redbull FTW :thumbup:

Lenke til kommentar

Dæven ... Mamma var i sverige i forrige uke, og kjøpte med seg noen redbull til meg... Og idag var det kondistrening på fotballen, så jeg tok en før økta.... Og dæven steike d funka! Hadde ikke trent noe i ferien, men d virka som om kroppen kunne fortsette i all evighet ! Herlig ass... Kjipt når jeg går tom for de da... da blir sikkert treninga knallhard xD

Edit* liten leif kom seg inn ja

Endret av Hansenx
Lenke til kommentar
Jepp! Leste på internett nå at en redbull-boks inneholder 3gram koffein og at det tilsvarer 30 kaffekopper, mens 3 Batterybokser tilsvarer halvannen kaffekopp  :whistle:  

9184754[/snapback]

Du må ikke tro på alt du leser på nett ;)

9184794[/snapback]

Man finner ut det samme om man regner ut selv også ;)

Lenke til kommentar
Man finner ut det samme om man regner ut selv også ;)

9184798[/snapback]

Bortsett fra at Red bull ikke inneholder i nærheten av de mengdene koffein som du tror ;)

9184802[/snapback]

Okei, jeg leser bare på det som står på boksen ved siden av meg jeg :whistle:

Lenke til kommentar
Okei, jeg leser bare på det som står på boksen ved siden av meg jeg :whistle:

9184804[/snapback]

Da må du lese om igjen tror jeg, eller så sliter du med ulike måleenheter.

Direkte fra Red Bull sin offisielle hjemmeside:

One can of Red Bull® Energy Drink contains approximately the same amount of caffeine as a cup of coffee.

Noe som skulle bli omtrent 1/30-del av det du påstår den inneholder... Du må ha en veldig spesiell boks.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...