Gå til innhold

Red Bull Dram - Farlig?

Anbefalte innlegg

Har hørt at folk sier at det er farlig å drikke Red Bull dram.

Det jeg tror, er at folk syns det er "farlig" på grunn av at de drikker fortere fordi at de ikke kjenner sprit smaken.

Hva er sant? Kom helst med bevis på argumentene også!

OT: Gidder ikke å skrive så mye mer. Regner med folk skjønner hva jeg vil fram til. :)

Endret av Holten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Næh, ikke farlig så lenge man gjør det med måte.

Men å hyle nedpå 7-8 Red Bull-baserte drinker etter hverandre er like lite smart (faktisk enda mindre smart) enn å drikke 7-8 Red Bull i løpet av kort tid.

Faren ligger vel primært i at når man blir full så merker man ikke så godt kroppens signaler (høy puls o.l.).

Lenke til kommentar
De 7-8 Red Bull baserte drinkene dine TheCooler? Hvor stor er en av de? en boks, eller? :)

9130103[/snapback]

Jepp - ca. en boks (av de smale) passer fint pr. drink synes jeg. Mange liker å blande med vodka, jeg foretrekker gin.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

på redbull boksen står d da: spesielt utviklet for perioder av øket mental og fysisk anstrengelse (prøver som best å oversette fra svensk :tease: )

men d er sikkert ikke bra når du kommer oppi den 10'ende nei...! :p

Endret av Challenger_340
Lenke til kommentar
på redbull boksen står d da: spesielt utviklet for perioder av øket mental og fysisk anstrengelse (prøver som best å oversette fra svensk  :tease: )

men d er sikkert ikke bra når du kommer oppi den 10'ende nei...! :p

9130743[/snapback]

Ja, sant det! Men har jo hørt om flere som har dødd etter å ha drukket dette da. Men da må de vel ha drukket 10 ++

Lenke til kommentar

Synd at dere ikke ble stoppet.

Personer med LAV promille har dødd av å drikke Red Bull, da sier det seg selv at det er lurt å være litt forsiktig. Sannsynligvis er det noen der ute som får en eller annen form for reaksjon av store mengder med Taurin.

Lenke til kommentar
for nå kjærringa dåkk e:D i trøndelag blande vi redbull me hb, ingen har død av d så langt:D

9134873[/snapback]

Vi diskuterer ikke hvorvidt dere blander det i Trønderlag eller ikke, de drinkene lages overalt i Norge, vi diskuterer om det er farlig eller ikke.

Kan ikke du komme med dokumentasjon på at ingen har tatt skade av dette da?

Og ps: Ikke skriv på dialekt i dette forumet, det er generelt ikke likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...