Thewiz Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hei, trenger et kjapt svar her.. Hvordan kan jeg ordne slik at jeg bruker mobilen som opperatør for å få nett på pcen? Jeg har en SE K750i, og jeg har usbkabelen liggende. Er det en slags programvare elns? mvh. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 du må ha wap innstillinger på telefonen som fungere og så skal det være å koble den til med usb og velge telefonmodus og innstallere modemdriverene fra cd'en som fulgte med eller laste ned nye fra sonyericsson.no (sikkert lurest) og så skal det bare være å surfe i vei. bare å koble opp med det nye modemet som er kommet opp.. jeg har gjort det med min k610i en gang bare for å teste. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Jeg har ikke prøvd med kabel (kun Bluetooth), men vet det følger med programvare til SE-telefoner som setter opp dette for deg. Hvis du allerede har installert drivere for telefonmodemet så kan du bare kjøre veiviseren i windows xp og sette opp ny internettilkobling. telefonnr du skal "ringe" er *99# (ingen brukernavn eller passord). Hvis du nå "ringer" opp denne tilkoblingen så kobler telefonen seg automatisk til med standard datatilkobling. Forhåpentligvis GPRS (kanskje EDGE) i ditt tilfelle. Endret 23. juli 2007 av maedox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå