Elgjeger Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har en gammel sykkel med pedalbrems, men da jeg skulle bremse låste pedalbremsen seg så pedalene går verken fremover eller bakover... de er låst fast. kan dette repareres? Takk for svar, jeg må få sykkelen i orden med en gang, er hjelpeløs uten den! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har en gammel sykkel med pedalbrems, men da jeg skulle bremse låste pedalbremsen seg så pedalene går verken fremover eller bakover... de er låst fast.kan dette repareres? Takk for svar, jeg må få sykkelen i orden med en gang, er hjelpeløs uten den! 9129568[/snapback] vaske sykkelen godt, skru litt om nødvendig, og olje godt... etter du har vasket kan du se om det er noen "fysiske" feil... prøv deg fremm Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har en gammel sykkel med pedalbrems, men da jeg skulle bremse låste pedalbremsen seg så pedalene går verken fremover eller bakover... de er låst fast.kan dette repareres? Takk for svar, jeg må få sykkelen i orden med en gang, er hjelpeløs uten den! 9129568[/snapback] vaske sykkelen godt, skru litt om nødvendig, og olje godt... etter du har vasket kan du se om det er noen "fysiske" feil... prøv deg fremm 9129847[/snapback] Det er pedalbremsen som er låst, den sluttet å virke da jeg syklet, og da jeg prøvde å bremse small det till og den var låst, pedalene står bom fast! (grr) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg har en gammel sykkel med pedalbrems, men da jeg skulle bremse låste pedalbremsen seg så pedalene går verken fremover eller bakover... de er låst fast.kan dette repareres? Takk for svar, jeg må få sykkelen i orden med en gang, er hjelpeløs uten den! 9129568[/snapback] vaske sykkelen godt, skru litt om nødvendig, og olje godt... etter du har vasket kan du se om det er noen "fysiske" feil... prøv deg fremm 9129847[/snapback] Det er pedalbremsen som er låst, den sluttet å virke da jeg syklet, og da jeg prøvde å bremse small det till og den var låst, pedalene står bom fast! (grr) 9129905[/snapback] kan du iike skru de av og se litt nermere på de....? det er sikker noe som er bøyd, i så fall: bøy tilbake/rett opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå