funkweb Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har Norman Antivirus program og er veldig fornøyd med den. Men nå er det noe merkerlig greie på gang og det hele virker veldig rart. Nå blinker det en trekant over 'N' iconet. Slik som dette: Shot at 2007-07-23 Jeg har tatt "Internettoppdatering" og alt er iorden, dvs. ingen nye oppdateringer. Da skrev jeg tilbakemelding til Nextgentel om problemet. (Fikk Norman gjennom dem) Dette er hva jeg fikk svar: Dette høres ut som om det rett og slett bare er litt hikke i NVC. La det gå et par dager for å se om det går vekk av seg selv. Om det ikke gjør det innen helgen, så vil vi anbefale å avinnstallere og innstallere på nytt. Om dette heller ikke fikser problemet så må du ta kontakt med kundeservice på telefon 07979. Men, det å si til meg at det hørtes ut som "hikke" hørtes jo veldig rart ut. Er det noen der ute som har samme problemet som meg? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 At de svarer at programmet har litt hikke og ber deg vente for å se om programmet "fikser" seg selv vitner jo om at de enten ikke bryr seg eller absolutt ikke vet hva de driver med. Erfaringsmessig (både mine og fra kamerater) er Norman noe møl, sammen med Norton i mine øyne. Jeg anbefaler deg å bytte til bedre alternativer. Jeg bruker nå og har brukt Eset NOD32 i to år og kan anbefale det foran alt annet. Ikke ett eneste problem noen gang. Flere seriøse tester gir også BitDefender, NOD32 og Kaspersky toppkarakterer, og disse ligger ofte i toppen og slåss sammen med Trend Micro PC-cillin. Sistnevnte kan gjerne være litt sløvende for PC-en din, men er jevnt over bra. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Du trenger bare å trykke på internettoppdatering. Høyre klikk på norman ikonet også videre Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Du trenger bare å trykke på internettoppdatering. Høyre klikk på norman ikonet også videre 9130876[/snapback] Trodde jeg forklarte det over, les nøye. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Norman forum. Spørr eller let det. Synes jeg har sett noe lignde før som det finnes en løsning på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå